• Anonym

    Min pojkvän ignorerar mig

    Hej Detta blir ett långt medelande: Jag träffade min pojkvän för två år sen och det klickade direkt. Redan första träffen kände vi att vi ville bli tillsammans och han var alltid uppe sent och pratade med mig, han berättade hur mycket han tyckte om mig och var rädd att förlora mig. Ett år senare märker jag att något inte står rätt till han hade inte sagt"jag älskar dig" på ett tag, kommer med ursäkter om varför man inte kan ses, svarar på mina sms efter flera dagar. Då sa han att han ville ta en paus. Eftersom jag inte ville pressa honom till någonting så gick jag med på det. Efter att det bara har gått en veckan hör han av sig att han vill ses igen och den där pausen varade inte alls länge. Vi blev sams igen och detta varade till tre månader då jag får en känsla av att han ignorerad mig igen. Denna gången ville han göra slut och sa att han behövde vara för sig själv och att hans känslor för mig inte är lika starka. Jag blev självklart ledsen men man kan samtidigt inte tvinga någon vara tillsammans med en. Så vi gick skilda vägar och jag försökte hålla mig undan honom för att gå vidare. Fyra månader senare skriver han att han vill ses. Jag träffade honom och efter några träffar blev vi tillsammans igen. På senaste tiden har jag fått en känsla att han är lite kall mot mig igen. Han svarar på mina sms men detta sent och väldigt kort. Och på tal om sexet har jag en känsla att han inte är lika sugen på det som förr. Dock har jag inte sagt till honom en enda gång jag älskar dig sen vi blev ett par igen för jag är rädd för att bli sårad igen medan han har sagt det två gånger. Jag vill som sagt inte bli sårad igen och jag älskar honom verkligen men det känns som han kan komma i perioder som just nu då han blir plötsligt kall mot mig , gör slut sen vill ha mig igen. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill som sagt inte förlora honom igen och därför har jag inte varit på honom denna gången. Kan ni ge mig bra tips hur jag ska hantera situationen. Kram En förtvivlad tjej

Svar på tråden Min pojkvän ignorerar mig