Svider något förbannat när jag kissar och har även flagning rodnad under förhud.... vad är detta?
Jaha, då var man här då för första gången... Nu är det så här att jag har varit ute och rest i en längre tid och nu sista veckan träffade jag en bartender(kvinna) som jag påbörjade en längre sexrealtion med. Vi hade sex med varandra felra ggr om dagen i ca 1 vecka. Sist vi hade sex var i onsdags 26/12.
Nu igår 27/12 så kände jag på flygplatsen att det började svida när jag kissade och jag hade väldigt ont i magen, tänkte väl inte mer på det förrän när jag kom hem sent på natten igår. Det svider något förbannat när jag kissar, får liksom inte ut allting för det känns som om jag kissar ut rakblad och jag har även en slags rodnad/flagning under förhuden. Tycker inte direkt att kliar eller något liknande, det jag lider mest utav är att det svider helt sjukt när jag går på muggen. Sist när vi hade sex i onsdags så duschade jag aldrig efter pga jag hade så brottom med flyget hem, väl på flygplatsen kunde jag ju itne duscha eller något och när jag skulle mellanlanda i frankfurt så missade jag flyget pga personalen och flygplatsen i sig är helt inavel. Jag fcik alltså sova ett helt dygn på en bänk på flygplatsen tills nästa dag.
Jag hade alltso inte duschat på nästan 2 dagar förrän jag kom hem igår sent på natten. Kan det bero på det? att jag inte tvättade mig och så efteråt? Eller är det en könssjukdom eller liknande? Har inga flytningar eller så heller....
Har aldrig haft något sånt här problem innan och jag har aldrig haft någon könssjukdom heller. Tjejen jag hade sex med ville köra med skydd först för hon var ren och var rädd att jag inte var ärlig med att jag också var clean utan sjukdomar. Efter ett par ggr med skydd började vi utan, och nu händer detta mig. Jag är orolig! Är det urinvägsinfektion eller könssjukdom? Ska till ungdomsmottagningen på måndag men börjar med att kolla ifall jag får någon hjälp här :)
jag är 22år ifall det har någon betydelse!
Mvh