• bruuden

aktsam vad är det för skit bolag?

ja inte blev vi hjälp mer än att få bilen till verkstaden hemresan fick vi allt fixa sj inte föränn på onsdag vi får tag i dem heller då dom ej har journummer helger, vilket vansinne

• Svar på tråden aktsam vad är det för skit bolag?
  • Lekia

Aktsam är budgetalternativet och ägs av Trygghansa.

• bruuden
    MajaVira skrev 2012-12-29 20:49:28 följande:
    Glömde ni läsa avtalsvillkoren innan ni tecknade försäkringen?

nej men tro ingen kollar öppettiderna då man tecknar en försäkring eller hur,
  • Lena

Du hade fått fixat det själv oavsett när du inte hade avtal på assistans.

• Elaifiknow

Åh, det är ett så bra bolag! När min bil gick sönder under semestern, så fick jag hjälp med t ex hyrbil. Smidigt som bara den!

Kan ni inte fixa hyrbil och sen meddela Aktsam?

• Elaifiknow
    Elaifiknow skrev 2012-12-29 21:09:16 följande:
    Åh, det är ett så bra bolag! När min bil gick sönder under semestern, så fick jag hjälp med t ex hyrbil. Smidigt som bara den!

Med hjälp med hyrbil = Aktsam stod för 75% av kostnaden. Jag fick givetvis leta upp hyrbilen själv.
  • bruuden
    Elaifiknow skrev 2012-12-29 21:09:16 följande:

jo men då kan vi kanske få stå för alla kostnader om vi inte får rätt till hyrbil vilket vi ej har råd med.
    sjukt att dom ej har journummer och kan nås på helger med 
  • Elaifiknow
    bruuden skrev 2012-12-29 21:10:49 följande:
    jo men då kan vi kanske få stå för alla kostnader om vi inte får rätt till hyrbil vilket vi ej har råd med.
    sjukt att dom ej har journummer och kan nås på helger med 

De ska ju betala motsvarande din vanliga bil, du kan alltså inte gå upp i bilstorlek. Tror det är Avis de har avtal med?
  • bruuden
    Elaifiknow skrev 2012-12-29 21:12:55 följande:

De ska ju betala motsvarande din vanliga bil, du kan alltså inte gå upp i bilstorlek. Tror det är Avis de har avtal med?

jamen jag får ej tag på aktsam föränn onsdag tidigast så här är man strandsatt,

tänk om detta hänt i urskogen då hae jag med småbarn fått suttit i bilen och väntat till onsdag 
Svar på tråden aktsam vad är det för skit bolag?