• Anonym (osäker)

Det han sa har förmodligen förstört vårt sexliv

Under julen har jag och sambon varit ifrån varandra några dagar, men under tiden haft telefonkontakt.  Häromdagen kom vi in på att vi längtar efter varandra, och att vara intima med varandra. 

Telefonsamtalet ledde vidare till sexrelaterade saker såsom sådant vi ännu inte provat på, eller tankar kring det sexliv vi har idag. Allt var frid och fröjd ända fram tills att jag lite retsamt och kärleksfullt sa att jag längtade efter att få "smaka" på honom igen och ge honom njutning. Då kom vi in på just oralsex, och jag har sen tidigare undrat utan att direkt ta upp det varför han aldrig slickar mig, och fick mitt svar där i telefon: "Jag har jättesvårt för att slicka" sa han. Då jag frågade varför sa svarade han " nej men det är ungefär som mat - vissa maträtter smakar gott och vissa gör inte det" och just dessa ord gav mig en stor klump i magen. "Tycker du jag smakar äckligt?" frågade jag då, och då försökte han svara genom att prata i cirklar och undvek frågan. Sen sa han något i stil med att han helt enkelt var ovan eller nåt sånt, vilket jag inte alls vet om jag ska tro på...

(Vill påpeka att min intimhygien är jag Väldigt noga med, och tror inte jag smakar äckligare än någon annan om ens över huvud taget och Om det är så kan man ju lätt göra saker för att åtgärda detta.)

Oavsett vad så blev jag väldigt ledsen av dessa ord, och så fort jag börjar tänka på sex ihop med honom, något som tidigare alltid gjort mig "på humör", stannar tanken vid hans ord och jag är osäker på om jag kommer kunna ha sex igen utan att känna mig just äcklig då mitt kön uppenbarligen inte duger. :(  

• Svar på tråden Det han sa har förmodligen förstört vårt sexliv
  • Anonym

Läs inte in för mycket i det han sa, jag gillar inte heller att slicka men som tur är så gillar inte frun att bli slickad heller!

• Kakans

Men det är väl inget man kan bli sur över att ens kille helt enkelt inte tycker om att slicka? Vilken orsaken än är så är det ju något som han bara inte gillar och då får ni väl antingen hitta en lösning tillsammans om han är intresserad eller så är det ju bara för dig att respektera & acceptera det. 

• Anonym (huh)

fast jag fattade det som att TS inte var ledsen över att han inte gillar att slicka, utan att hans första anledning var att "vissa inte smakar gott" och därför inte vill slicka henne och det låter ju som att han tycker att TS smakar illa och därför inte vill slicka.

hade han sagt nått med att han inte gillar att slicka alls, så hade det ju inte varit TS det var fel på, utan då hade han inte gillat någon. och det är nog lättare att acceptera än att man själv är äcklig.

• viseversa

Nej han sa att han har svårt att skicka. Och att det är som mat. Att viss mat gillar man och annan gillar man inte. Mao gillar han inte att slicka överlag och han pekade INTE ut just ts som den som smakade illa.

• Kakans

Ja TS skriver ju att han sagt något i stil med att han är ovan så.. smaken är inte problemet.
    Problemet är att han är ovan, och TS vill bli slickad och är uppenbarligen upprörd över pojkvännens ovana att inte slicka. 

• Anonym (huh)

fast han ville ju inte svara när TS frågade om hon smakade illa? då kunde han ju sagt att han menade att hela slicka-grejen var maträtten som han inte gillade och inte att varje mus var en egen maträtt.

utifrån det TS skrivit så uppfattar jag det som att han menar att alla smakar olika och att han inte vill slicka dom äckliga och det verkar ju TS också fått uppfattning om. för hon hade har ju inte haft några problem med att han inte gillar att slicka innan han sa så.

• Kakans
    Anonym (huh) skrev 2012-12-30 09:31:49 följande:
    fast han ville ju inte svara när TS frågade om hon smakade illa? då kunde han ju sagt att han menade att hela slicka-grejen var maträtten som han inte gillade och inte att varje mus var en egen maträtt.

utifrån det TS skrivit så uppfattar jag det som att han menar att alla smakar olika och att han inte vill slicka dom äckliga och det verkar ju TS också fått uppfattning om. för hon hade har ju inte haft några problem med att han inte gillar att slicka innan han sa så.
    Men i så fall.
    Jävligt tråkigt för TS att hennes pojkvän inte tycker om hennes smak.
    Men är det så så är det väl så?
    Det går ju inte direkt att göra något åt varken i pojkvännens fall eller TS fall.
    Eller ja. Hon kan ju prova byta kost, smaksatt glidmedel osv. 
Svar på tråden Det han sa har förmodligen förstört vårt sexliv