Inlägg från: Apeiros Sitara |Visa alla inlägg
  • Apeiros Sitara

Vilken handväska är snyggast?

Är någon av dessa handväskor snygga? 
    Jag har ingen koll på vad som är snyggt... Nr. 1 är mörkblå. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken handväska är snyggast?
  • Apeiros Sitara

Hur stora brukar handväskor vara? Jag tycker det är lite konstigt med storlekarna på dessa väskor. 
    Jag tycker att det ser ut som att tvåan är större än femman och sexan men enligt måtten så är:

Tvåan: Storlek 22x28 cm.
    Femman: Storlek 17x25 cm.
    Sexan: Storlek 18x27 cm. 

Jag tror att jag tycker mest om tvåan och femman eller sexan. Men det är så svårt! 
    Har absolut inget sinne för mode eller vad som är snyggt Förvånad 

• Apeiros Sitara
    Zaturday skrev 2012-12-30 18:25:05 följande:
    Igen av dom är något jag skulle köpa eller använda
    Kan du googla en bild på en handväska du skulle köpa och använda?
  • Apeiros Sitara
    tahira skrev 2012-12-30 18:58:35 följande:
    Fyran hade jag inte tackat nej till, och säkert använt om jag fått den. Men jag hade inte lagt pengar på någon av dem. 
    Varför inte? 
    Har du någon bild på en väska du gillar? =) 
  • Apeiros Sitara
    tahira skrev 2012-12-30 19:22:24 följande:
    Det beror ju på vilken stil man har, men jag gillar, tex: 

Den här

Den här

Den här

Den här

Den här

Även om ingen av dem var sådär "wow". Sedan beror det ju på hur man stylar och sådär
    Jag har inte riktigt någon stil.. Försöker hitta min stil. Detta är min första handväska, därför hade jag tänkt köpa en billig. Jag vet ju inte ens om jag kommer trivas med att använda handväska, därför vill jag inte lägga ut så mycket pengar på min första handväska. 

Jag gillar verkligen inte brunt heller och jag föredrar svart för att inte sticka ut för mycket med väskan.
  • Apeiros Sitara

Men kan någon svara på det här med storlek? 

Jag funderar på att köpa tvåan eller sexan.. Jag tror att jag har bestämt mig. 
    Men det står att de är lika "stora" vad gäller mått. Stämmer det? Tvåan ser ju mycket rymligare ut... 

• Apeiros Sitara
    elyse skrev 2012-12-30 19:58:52 följande:
    Nummer fem. Tycker att det ser jättekonstigt ut med handtag på en väska med axelrem. 
    Axelremmarna går att ta av. Jag tror att jag kommer använda utan
  • Apeiros Sitara
    elyse skrev 2012-12-30 20:25:36 följande:
    Jaha. För mig är det tvärtom - jag har väska med axelrem för att kunna ha händerna fria. 
    Jaha. Jag har ju aldrig använt handväska så jag vet inte, men jag går oftast runt med plastkassar istället. Och det har jag inte upplevt störande, bara tänkt att då kanske det är dags att skaffa en väska eftersom jag går runt med påsar.. Inte snyggt och väldigt opraktiskt.

Om jag tycker det blir opraktiskt att hålla i handväskan så får jag väl sätta på axelremmen och vila mina nypor :) Men jag vet inte, jag har inte bestämt mig än :)
Svar på tråden Vilken handväska är snyggast?