Inlägg från: Anonym (nakenfis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nakenfis)

Får era döttrar sova nakna?

Jag som vuxen kvinna sover gärna naken. Hade under många år besvär av svampinfektioner o började därför sova utan trosor och fortsätter även om besvären är borta sedan länge. Det är bra att lufta sig även som vuxen o då är det enklast att göra under natten... 

• Anonym (Nakenfis)
    Anonym skrev 2012-12-30 20:01:18 följande:
    Sjukt ofräscht av alla här att sova med ansiktet mot kudden. Jag virar alltid in huvudet i gladpack innan jag ska sova! Alltså hur har folk det hemma egentligen?
    caelum skrev 2012-12-30 20:02:12 följande:
    Bara kudden? Jag virar in hela mig i gladpack. Plus sängen. Sen häller jag ut lite handsprit på det hela så man glider fram fint.

HA HA HA!!!! Ett gott skratt förlänger livet!!!!!!!!

Själv sover jag alltid naken, och började med det när jag var runt 20år. (smidigt om min kille vill ha lite mys då och då). 
  • Anonym (Nakenfis)
    Anonym skrev 2012-12-30 20:14:53 följande:
    De 5-6 gånger om året jag och min sambo ligger med varandra så byter jag ju alltid sängkläder efteråt, plus att vi duschar innan och efter.
    Stackars TS du behöver ett nyp eller två!!!!
  • Anonym (Nakenfis)
    Anonym skrev 2012-12-30 22:25:16 följande:
    Usch vilken obehaglig kommentar. Anmälde den. Hur kan man fråga en mamma om hon är kåt på sitt barn. Lämnar denna tråden för det är så mycket sjuka och irrelevanta kommentarer här

Håller med, såna kommentarer hör inte hemma här. Hoppas att den som skrev detta inte får vara kvar på FL längre!!!
  • Anonym (nakenfis)

Men låt barnen sova näck om de vill!
    Jag sover näck själv som vuxen, då det är bäst att "lufta" nedre delarna på natten! Man kan ju faktiskt byta rent i sängen med jämna mellanrum!!! 

• Anonym (nakenfis)

Jag är 28 och sover naken om jag inte har någon kompis till mig eller dottern hemma. så japp, hon får sova naken. Nakenhet är naturligt!

Svar på tråden Får era döttrar sova nakna?