• Anonym

Får era döttrar sova nakna?

caelum skrev 2012-12-30 19:23:59 följande:
    Så länge man byter lakan då och då är det inte ett dugg ohygieniskt, tvärtom är det bra att lufta muffen för att undvika svamp. Tycker inte det är konstigt om treåringen vill sova hos dom heller, förutsatt att tjejerna tycker det är ok (kan ju vara känsligt i den åldern.). Vad menar du skulle vara orent med att sova naken?

De partier innanför trosorna/kalsongerna är ju inte alltid världens renaste område på kroppen. I trosorna kan det ju hamna både det ena och det andra som borde vara bekant för dem flesta.
  • Anonym

Bra jobbat TS - har ni nuppat ihop fyra ungar med kläderna på??? Snacka om jungfrufödsel!  

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-30 19:46:55 följande:

De partier innanför trosorna/kalsongerna är ju inte alltid världens renaste område på kroppen. I trosorna kan det ju hamna både det ena och det andra som borde vara bekant för dem flesta.
    Eh nej det vet jag inte om jag håller med om. Har dina barn mycket flytningar så bör du ta dem till en vårdcentral. Det är inte normalt att så små barn har problem med det. Kanske har de redan svamp till följd av för trånga trosor?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-30 19:46:55 följande:

Rinner väll inte massa flytningar överallt i sängen heller. Gör det de på dig ? Flytningar är inget orent!
  • Anonym

Är själv van med att sova i trosor så det har jag haft på döttrarna också.

• Anonym
    Snöviolen skrev 2012-12-30 19:49:04 följande:
    Hon kanske har inseminerat sig.
    Ja det kanske hon har. Men så lätt är det inte att göra det heller... byxorna måste av.
  • Anonym
    YummyMami skrev 2012-12-30 19:42:57 följande:
    Skulle mina vilja sova näck så får de göra det. Vilken konstig inställning, är flickor och kvinnor "smutsiga" enligt dig på något sätt?
    Nej inte direkt smutsiga så, men i sängen så vänder man sig och vrider sig och sängkläderna åker ju alldeles inpå de intima delarna, det känns inte så jätte frächst.
  • Anonym
    Anonym (jungfru) skrev 2012-12-30 19:52:46 följande:
    Vaddåjungfrufödsel?? TSman förvälbaratrosornalite åt sidanså som de så fiffigt gör i P-filmerna
    Hahaha ja med en stor torkyrulle i beredskap för att ta undan det värsta skröfset så han kommer åt : D
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-30 19:54:59 följande:
    Nej inte direkt smutsiga så, men i sängen så vänder man sig och vrider sig och sängkläderna åker ju alldeles inpå de intima delarna, det känns inte så jätte frächst.
    Oook. Nu är det såḧär TS att man har mer bakterier i ansiktet, om man t.ex. är förkyld som kan vara skadliga. Eller har ni trosor i ansiktet med när ni är sjuka hemma?
  • Anonym

Flytningar är för sjutton renare än snor

Svar på tråden Får era döttrar sova nakna?