HJÄLP, min 3veckors bebis skriker konstant hela hans vakna tid! Jag går under snart
Hjälp hjälp jag ballar ur snart, vår 3veckors son har skrikit konstant sen förlossningen under sin vakna tid, han kanske är tyst Max 2-3 minuter sen skriker han, HELA TIDEN?!? det är inget gnäll utan går från noll till hundra direkt. Vi kör med minifom (pga gaser dock märker vi ingen skillnad) och senpers magdroppar. Jag har också prövat komjölksfri kost, ingen skillnad där heller, jag pumpar och ger ur flaska. Har aldrig ammat då personalen på bb fick mig att inte vilja. Hur som hellst, spelar ingen roll om jag har honom i bärsele eller vyssar i famnen, han är lugn 2min sen börjar de om! Han är inte förstoppad heller, Vaffan ska jag ta mig till?!? Fan gråtfärdig dygnet runt!!! Vad gör jag för fel?? Det här är vårt första barn, och jag trodde aldrig I min vildaste fantasi att ett barn kan skrika så högt och länge! BVC säger att det är bara stå ut, det brukar avta vid 3månader, kan säga att om de fortsätter så här har jag hoppat framför tåget om dom 3månaderna,