• Anonym (wonder)

Män - är "duckface" attraktivt?

Visste inte exakt var jag skulle lägga tråden, så testar här!

Frågan är: finner ni män "duckface" attraktivt ?
    (svarsalternativ till omröstning finns nedan) 

För er som inte vet vad "duckface" är - här är ett exempel.
    http://thechive.files.wordpress.com/2011/03/duckface-facebook-15.jpg

Jag har växt upp med den här typen av bilder, men aldrig fattat grejen riktigt ... Många killar påstår att de tycker tjejer larvar sig när de tvunget gör den minen på bilder, men ändå är det fortfarande populärt att ta sådana bilder ...
    Måste ju finnas NÅN som tycker det är hett - varför skulle folk annars fortsätta producera skiten ? De måste ju få nån slags positiv respons på bilder, tänker jag...
    Eller så kanske de lever i tron om att det är ett jävligt attraktivt ansiktsuttryck .. who knows.

Questions, questions!       

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män - är "duckface" attraktivt?
  • Anonym (wonder)

Haha okej - 1 som tycker det är hett beroende på vem som gör det, 11 som avskyr det Tungan ute

• älskarfika

Förr i tiden utstrålade tjejerna kåthet genom att posera med halvstängda ögon och halvöppen mun. Gärna i en utsatt situation.

Nu görs det genom kombinationen sillisar, putläppar och blonderat. Fast det där är lite passé nu, det är bara ett fåtal som fortfarande inte har släppt det än. Ser fram emot denna årtiondets trend :)

• Anonym (wonder)
    älskarfika skrev 2012-12-31 00:03:22 följande:
    Förr i tiden utstrålade tjejerna kåthet genom att posera med halvstängda ögon och halvöppen mun. Gärna i en utsatt situation.

Nu görs det genom kombinationen sillisar, putläppar och blonderat. Fast det där är lite passé nu, det är bara ett fåtal som fortfarande inte har släppt det än. Ser fram emot denna årtiondets trend :)

Det första du nämner känns Marilyn Monroe-aktigt ... föredrar lätt det iallafall, för det ser lite snyggare ut än putande jävla ankläppar :// 

Så länge uppmuntran/komplimanger ges till alla som gör duckface kommer det säkert stanna kvar ...    
  • älskarfika
    Anonym (wonder) skrev 2012-12-31 00:24:41 följande:

Det första du nämner känns Marilyn Monroe-aktigt ... föredrar lätt det iallafall, för det ser lite snyggare ut än putande jävla ankläppar :// 

Så länge uppmuntran/komplimanger ges till alla som gör duckface kommer det säkert stanna kvar ...    
    förstår vad du menar. synd bara att killar på internet uppmuntrar precis allt
  • Binary

i mitt eget tycke är duckface lika attraktivt som en fet smäll direkt på näsan... men det är min egen åsikt

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (vuxen)

Är detta verkligen ett särskilt frekvent förekommande fenomen bland folk över tjugo? Jag trodde mest att det var småtjejer som ägnade sig åt den typen av poserande.

• Anonym (wonder)
    Anonym (vuxen) skrev 2012-12-31 01:56:09 följande:
    Är detta verkligen ett särskilt frekvent förekommande fenomen bland folk över tjugo? Jag trodde mest att det var småtjejer som ägnade sig åt den typen av poserande.
    Ja, tyvärr håller folk över 20 på likadant ... (är 20 själv och har vänner i åldersgruppen 20+). Har väl sitt ursprung i fjortiskulturen... i kombination med läppar vita av rövsalva. 
  • Philipsson

På rätt tjej är det hett. På fel tjej, iskallt.

Ja, det är jag på bilden.
Svar på tråden Män - är "duckface" attraktivt?