• Anonym (wonder)

Män - är "duckface" attraktivt?

Visste inte exakt var jag skulle lägga tråden, så testar här!

Frågan är: finner ni män "duckface" attraktivt ?
    (svarsalternativ till omröstning finns nedan) 

För er som inte vet vad "duckface" är - här är ett exempel.
    http://thechive.files.wordpress.com/2011/03/duckface-facebook-15.jpg

Jag har växt upp med den här typen av bilder, men aldrig fattat grejen riktigt ... Många killar påstår att de tycker tjejer larvar sig när de tvunget gör den minen på bilder, men ändå är det fortfarande populärt att ta sådana bilder ...
    Måste ju finnas NÅN som tycker det är hett - varför skulle folk annars fortsätta producera skiten ? De måste ju få nån slags positiv respons på bilder, tänker jag...
    Eller så kanske de lever i tron om att det är ett jävligt attraktivt ansiktsuttryck .. who knows.

Questions, questions!       

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män - är "duckface" attraktivt?
  • Tom Araya

Jag tycker det beror på hur det görs och inför vem.
    En flickvän kan göra poser för mina ögon eller min kamera utan att jag tycker det är larvigt (om hon inte medvetet gör det larvigt) och osexigt.
    Det kan t.o.m. vara sexigt ÄVEN om hon gör det larvigt.

• Tarzan70

När tjejerna gör duckface ser det ju bara löjligt ut.
    De ger ju sken av att vara helt genomkorkade som inte kan bli fotograferade utan att pluta med läpparna.

• Anonym (Mannen)

Jag fattar inte hur någon kan tycka det är fint! Ingen jag känner tycker att en anknäbb till käft är fint. 

• Anonym (Ointelligent)

Jag associerar duckface med mer eller mindre korkade och väldigt obildade tjejer.

Eftersom jag attraheras av smarta människor går duckfacetjejer bort, oavsett hur snygga de är.

Obegripligt hur nån kan vilja signalera sin dumhet. "Kolla in mig, jag är en korkskalle"

• Anonym (S.Ö.)

Det är inte ett dugg attraktivt. Det är väl inte därför man gör det heller, utan för att det är roligt.

• Anonym (An)

Eller så är dom smarta och gör det för att fördomsfulla människor som du ska sortera bort er själva. Verkar funka iallafall.

• Anonym (H)
    När man gör putar med läpparna så blir ju näsan smalare, läpparna större och kinderna mer spända vilket förmodligen är den vanligaste anledningen till att många tjejer gör det. Kan tänka mig att det också har något att göra med t.ex Victoria Secret-modellerna som alltid ger en slängkyss till kameran, då putar dom ju med läpparna? 

Ser otroligt dumt ut dock. 
  • Armageddon

Sjukt tramsigt och avtändande!

• Anonym (ohnohedidnt)

Såg någon rolig meme när hela den grejen började. Ursäkta minnet men poängen va något i stil med

"this is what happens when sucking to much di*k, your lips get stuck like this" med en bild på en duckfaceande tjej.

Vad hände med ett vackert leende? :(

Svar på tråden Män - är "duckface" attraktivt?