pulverdiet. häng på
funderar på att börja med slanka nu eller modifast.
någon mer som ska börja nu ?
funderar på att börja med slanka nu eller modifast.
någon mer som ska börja nu ?
Jag tänkte starta imorgon med modifast. Körde nån vecka innan jul och gick ner 3 kg. Men nu är det allvar efter nyår. Inga mer ursäkter förrän i April när jag fyller år!
Började idag
Jag började med naturdiet idag och har bytt ut alla måltider! Har inte testat innan. Hur mycket kan man gå ner på en vecka, jag har mycket att ta av. Skulle vilja gp ner 30 kg. Har varit en tung dag men jag har klarat det!
Ska köra i gång med modifast på måndag tänkte jag, gått upp 6,5 kilo och nu ska som bort, behöver nog krympa magsäcken lite tror jag :/
Hej! Jag började oxå idag. Kör naturdiet och byter bara ut kvällsmålet (tänker på vad jag äter under dagen och absolut Inge gotta) Är för blodsockerkänslig för att klara att byta hela dagen. Sen tänker jag att det är under dagen man behöver messt energi! Jag körde 3 perioder på 3-4 veckor under förra året och gick sakta men säkert ner ca 12 kg (satsade på att hålla vikten mellan perioderna). Tyvärr har jag släppt lite väl på vanorna under dec och gått upp nästan 5 kg. Både semester och jul som ställt till det :) ------------------------------------------- jag räknar med att gå ner ca 1 kg per vecka. Bra med en pepptråd!!
Hej ! Jag honkar på ! ska börja idag, byta ut 2 mål / till Herbalife eller camebridge !
Jag vill ner kg till April maj !
vad gör ni mer? :)
Jag gör inget mer men tänker att jag borde börja träna!
Jag byter ut så många mål per dag jag orkar med naturdiet! Äter alltid middag dock. Ska gå ner ca 7 kg. Började den 27e och har med lite fuskande ändå gått ner 1 kg!