Inlägg från: Something01 |Visa alla inlägg
  • Something01

pulverdiet. häng på

Hoppas nog in här oxå. Andra dagen för mig, körde en två veckors kur på nutrilett innan jul å nu ska ja köra 2 veckor igen. 
    Nu har ja kvar lite nutrilett å så köpte ja naturdiet å måste säga att ja har gillat naturdiet mer . 

• Something01

Äh en köttbulle är ingenting, ja åt en halv semla å inge dåligt samvete här inte :D Men kan juh säga att den va då inte god så de blir inga fler semlor för mig iår. 

• Something01
    sandra123 skrev 2013-01-11 11:51:06 följande:
    Tycker folket ska sluta håll på med massa pulverdieter och skit! Visst, ni rasar säkert i vikt av dessa måltidsersättningar.. men så fort ni kommer börja äta "normal" mat igen, vad kommer hända då? Varför inte bara äta hälsosam god mat istället och sluta plåga sin egen kropp? Jag har gått ner 4 kg på kanske två veckor genom att äta god mat efter rutiner! Sockersuget försvann och jag blir mätt mycket snabbare.  
    Om du inte håller på med pulver varför kommentera här?? Ja åt normal mat ett tag å inte gick ja upp nånting för de,.. 
  • Something01

De är vuxna människor här då kan man faktiskt välja själv hur man gör. De är ingen genväg att gå ner i vikt när man går på pulver, det kräver mer disciplin och karaktär än med vanlig mat. 

• Something01

Så dom som gör en gbp tar oxå en genväg, för dom förlorar juh mkt vikt fort? Ja tycker bara att man ska inte hoppa in i tråd å börja skriva en massa. Tråden är menad för såna som vill peppningar å sånt när dom kör pulver, du körde inte pulver varför engagera dig vad andra väljer att göra ?
    De är väl upp till var och en här å välja vad man vill göra och hur man vill gå ner i vikt.
    Kan ju garantera att en påse pulver är så mkt bättre än å sitta med en hel chokladkaka. 

• Something01

Men va fan om nu rubriken säger "häng på" behöver man juh inte gå in här om man inte vill köra pulver. De är väl inte så svårt.

• Something01

Kostdoktorn förespråkar lchf så det är väl klart som fan att han inte vill att folk ska äta pulver. Å sen så har ja då inte läst nånstans att man ska dricka 3-5 liter vatten om dagen. Utan 2-3 kanske. 

Dålig andedräkt får du om du går på Lchf, gi eller bara tränar å äter rätt å du kommer in i ketos. De är de som gör att man får dålig andedräkt. Å lite måste man ju använda huvudet  5 liter vatten om dagen är extremt det vet man juh utan att vara en doktor.

• Something01

Ja åt i igår både middag å godis, men inge dåligt samvete :D fortsätter med pulver idag ,

Svar på tråden pulverdiet. häng på