Inlägg från: MikaelaDuumboO |Visa alla inlägg
  • MikaelaDuumboO

20 kg ska bort! Någon mer?

Jag är gärna med :) har ca 15-20kg som ja vill få bort så nu är det dags att ta tag i de så man ser hyfsad ut till sommaren :) ja håller på sluta röka och sluta dricka den förbaskade colan och ska satsa stenhårt på gymmet nu :) dock har ja ingen aning om nuvarande vikt eller mått, så jag får gå efter kläderna :)

• MikaelaDuumboO

Tyvärr sitter jag fuskar med cigaretterna men imorgon blir det dubbelpass på gymmet, på morgonen blir det så länge ja orkar på crosstrainern och på kvällen blir det spinning :) hoppas på lite resultat snart! Dock har jag lyckats utesluta allt onyttigt förutom den där jäkla colan, :/ men det blir bara mindre och mindre cola varje dag! :)

Lycka till allihopa!! :)

• MikaelaDuumboO

Jag är äntligen rökfri, vikten har nog stått rätt stilla då jag haft influensan och inte orkat göra något :/ men igår blev det en liten springtur med hunden och ska också försöka springa på bandet idag innan jag och en killkompis ska träna rygg :) ska hänga på honom till gymmet i princip varje dag nu och köra styrka och cardio kör jag ensam eller med en tjejkompis :)

Svar på tråden 20 kg ska bort! Någon mer?