• Hysterika

20 kg ska bort! Någon mer?

Efter en viktuppgång pga graviditet så ska nu 20 kg bort!
    Någon mer som ska ner mycke?
    Började på pulverdiet idag & ska köra ren kur i minst 2 veckor

• Svar på tråden 20 kg ska bort! Någon mer?
  • Hysterika

Jag ska ner 20 kg! Går på ren pulverkur nu & min sambo har gömt både vågen & måttband! Får väga mig den 14e så då får vi se om ja kör en vecka till eller inte! Har ja inte gått ner nåt så jävlar!
    Promenerar varje dag minst 4 km (har hundar)..
    Tränar varje dag!
    Idag jobbar min sambo o man får inte ha med barn på gymmet på helgerna så idag blev de hemma träning!

Enkel o svettig träning som alla klarar av! Har ni inte vikter så fyll flaskor med vatten

10*3 Benböj
    10*3 Utfall
    90 sek jogga på stället
    10*3 rumplyft
    90 sek jogga på stället
    10*3 kissande hunden
    90 sek jogga på stället
    10*3 höftlyft
    90 sek jogga på stället
    100 olika sittups (ingen vila emellan)
    3*30 sek plankan
    90 sek jogga på stället
    15*2 Axelpress med hantel 3 kg
    90 sek jogga på stället
    15*2 Hantellyft 3 kg sidan, 90 grader
    90 sek jogga på stället

ikybiky.blogg.se

• LsH

Hysterika, vilken disciplin du har som tränar hemma. Själv så försöker jag komma ihåg att köra plankan varje dag. 

• Hysterika

Jag måste träna varje dag hemma eller på gym. D e ingen annans som blir smal åt än så måste kämpa

• Hysterika

Hur går det för er tjejer?
    En vecka har gått, går på ren kur med pulverdiet.. Sugen på att väga mig men måste vänta till den 14e

• JM76

Gör GI "startkur" (i princip inga kolhydrater) och det går hyfsat. Är dum och tjuvväger mig hela tiden bara. Ska försöka hålla mig till min "vägdag" som är fredag, men det ät svårt.

• MammaHela

För mig så måste jag säga att det går bra.

På denna vecka har jag gått ner 2 kg, genom att träna och äta (någorlunda) vettigt.

Jag har förändrat mitt BMI från fetma till överviktig :D 

• Milliam

Jag hänger också på! Glad

Jag har tre barn 4åring, 2åring och mini på 3månader. 
    Jag ska ner ca 16kg men prio för mig är att få ihop mina magmuskler. Jag fick delade magmuskler med första barnet och med dom två andra har det bara blivit värre... Så här ska köras myyyyyyycket plankan (som jag hatar).

• Milliam

Jag ammar så det blir inga extremdieter utan jag ska minska på kalorierna och börja styrketräna och promenera.

Är det någon annan som räknar kalorier? Använder ni någon sida för att föra kaloridagbok? 

Svar på tråden 20 kg ska bort! Någon mer?