• Mandarina1

Jag är exhibitionist

Jag tycker om att ibland klä mig sexigt och utmanande. Min man tycker om när jag gör det och vill t ex ibland att jag ska skippa trosorna när vi går ut tillsammans. Men jag tycker om att gå ett steg längre. Jag tycker om att visa fittan. Jag kan helt enkelt få en adrenalin(?)kick av att visa fittan, och det tycker inte min man om. Han blir förbannad när jag går över gränsen. När jag går över hans gräns. Jag kan på sätt och vis förstå honom och hur han tänker. Men ändå, jag kan inte låta bli att tycka att han kontrollerar mig. Att han försöker kontrollera mina känslor och min sexualitet. Det tycker jag inte om.

Ett exempel var i somras när vi gick ut på pub. Jag hade en liten svart stretchkjol på mig, utan strumpor och trosor under. Det var fullt vid borden, men när det blev två stolar lediga vid baren tog vi dom. Det var två höga stolar, vända mot varandra och fullt med folk runt omkring. När jag klättrade upp på stolen och satte benen på fotstödet fick jag sära på mina långa ben och sätta mina knän utanför hans. Jag kände att kjolen hasade upp på låren, men istället för att känna mig generad, kände jag ett otroligt välbehag. Jag fick en kick.

Jag bestämde mig för att inte titta ner, inte rätta till den, bara låtsas som jag inget visste och agera så normalt jag kunde, trots att det hettade i ansiktet och andhämtningen blev tyngre och att jag i ögonvrån såg män som tittade ner på mina ben. Det var först när min man hade druckit upp sin öl som han tittade ner och reagerade. Men va fan, du sitter ju och exponerar dig, väste han fram. Han klev ner, ville gå hem och skällde sedan hela vägen hem på vilken slampa jag var och att han inte kunde lita på mig.

Jag undrar nu om det är någon som känner igen sig i något av det här? Är det en o k reaktion av honom. Beter jag mig på ett oacceptabelt sätt? Ja vad tycker ni?

• Svar på tråden Jag är exhibitionist
  • Anonym

låter väldigt spännande och du kan absolut göra lite sådana bus ;)
    men ja, var noga med gränserna så ingen tar illa upp ;)

• Hannibal06

Visst låter det spännande men du ska ha respekt för din partner och inte göra något som inte han gillar. För min del hade du gärna fått visa upp fittan, bara det stannade där.

Men jag är ju inte din man........

• Lena

Ni måste enas om era gränser tex för var otrohet går. Och hur ni beter er när ni är ute tillsammans

• Hannibal06
    Lena skrev 2013-01-02 15:09:30 följande:
    Ni måste enas om era gränser tex för var otrohet går. Och hur ni beter er när ni är ute tillsammans
    Well spoken.
  • CMM

Alla gör väl som de vill antar jag. Frågan är om det är värt att göra mannen ledsen/arg för att man har nån drift att visa muttan för totala främlingar.

Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • Mandarina1

du har naturligtvis rätt, men det är inte helt enkelt eftersom han liksom först kan trigga mig för att sedan bli sur när jag går ett steg längre än han ville. Det blir liksom alltför mycket på hans villkor för att jag ska va nöjd.
  • Anonym (Man)

Precis, och hittar man inte en kompromiss som funkar kan det bara läge att byta partner, i allra värsta fall skall tilläggas ;).

Jag är också exhibionist och älskar att ha sex i lägenheten utan fördragna gardiner, men bäst är offentliga platser. Sex på bussen har hänt flera gånger. Den ultimata drömmen vore sex mitt under en gudstjänst ...
  • Mandarina1
    Anonym skrev 2013-01-02 16:25:32 följande:
    Vad gör du mer? =)

Tillsammans har vi ju grovhånglat ganska friskt på offentliga platser, utomhus, och ja faktiskt har vi också haft sex en gång på en buss. Vi har det bra tillsammans. Jag älskar min man. Vi har ett bra sexliv. Jag vill bara inte att han ska skälla på mig när jag följer min egen känsla och inte hans.
  • Anonym

Det kanske är bra att han är med, så att du inte går över gränsen... Vad skulle hända annars.. ? ;)

Svar på tråden Jag är exhibitionist