Jag är exhibitionist
Jag tycker om att ibland klä mig sexigt och utmanande. Min man tycker om när jag gör det och vill t ex ibland att jag ska skippa trosorna när vi går ut tillsammans. Men jag tycker om att gå ett steg längre. Jag tycker om att visa fittan. Jag kan helt enkelt få en adrenalin(?)kick av att visa fittan, och det tycker inte min man om. Han blir förbannad när jag går över gränsen. När jag går över hans gräns. Jag kan på sätt och vis förstå honom och hur han tänker. Men ändå, jag kan inte låta bli att tycka att han kontrollerar mig. Att han försöker kontrollera mina känslor och min sexualitet. Det tycker jag inte om.
Ett exempel var i somras när vi gick ut på pub. Jag hade en liten svart stretchkjol på mig, utan strumpor och trosor under. Det var fullt vid borden, men när det blev två stolar lediga vid baren tog vi dom. Det var två höga stolar, vända mot varandra och fullt med folk runt omkring. När jag klättrade upp på stolen och satte benen på fotstödet fick jag sära på mina långa ben och sätta mina knän utanför hans. Jag kände att kjolen hasade upp på låren, men istället för att känna mig generad, kände jag ett otroligt välbehag. Jag fick en kick.
Jag bestämde mig för att inte titta ner, inte rätta till den, bara låtsas som jag inget visste och agera så normalt jag kunde, trots att det hettade i ansiktet och andhämtningen blev tyngre och att jag i ögonvrån såg män som tittade ner på mina ben. Det var först när min man hade druckit upp sin öl som han tittade ner och reagerade. Men va fan, du sitter ju och exponerar dig, väste han fram. Han klev ner, ville gå hem och skällde sedan hela vägen hem på vilken slampa jag var och att han inte kunde lita på mig.
Jag undrar nu om det är någon som känner igen sig i något av det här? Är det en o k reaktion av honom. Beter jag mig på ett oacceptabelt sätt? Ja vad tycker ni?