• Mandarina1

Jag är exhibitionist

Jag tycker om att ibland klä mig sexigt och utmanande. Min man tycker om när jag gör det och vill t ex ibland att jag ska skippa trosorna när vi går ut tillsammans. Men jag tycker om att gå ett steg längre. Jag tycker om att visa fittan. Jag kan helt enkelt få en adrenalin(?)kick av att visa fittan, och det tycker inte min man om. Han blir förbannad när jag går över gränsen. När jag går över hans gräns. Jag kan på sätt och vis förstå honom och hur han tänker. Men ändå, jag kan inte låta bli att tycka att han kontrollerar mig. Att han försöker kontrollera mina känslor och min sexualitet. Det tycker jag inte om.

Ett exempel var i somras när vi gick ut på pub. Jag hade en liten svart stretchkjol på mig, utan strumpor och trosor under. Det var fullt vid borden, men när det blev två stolar lediga vid baren tog vi dom. Det var två höga stolar, vända mot varandra och fullt med folk runt omkring. När jag klättrade upp på stolen och satte benen på fotstödet fick jag sära på mina långa ben och sätta mina knän utanför hans. Jag kände att kjolen hasade upp på låren, men istället för att känna mig generad, kände jag ett otroligt välbehag. Jag fick en kick.

Jag bestämde mig för att inte titta ner, inte rätta till den, bara låtsas som jag inget visste och agera så normalt jag kunde, trots att det hettade i ansiktet och andhämtningen blev tyngre och att jag i ögonvrån såg män som tittade ner på mina ben. Det var först när min man hade druckit upp sin öl som han tittade ner och reagerade. Men va fan, du sitter ju och exponerar dig, väste han fram. Han klev ner, ville gå hem och skällde sedan hela vägen hem på vilken slampa jag var och att han inte kunde lita på mig.

Jag undrar nu om det är någon som känner igen sig i något av det här? Är det en o k reaktion av honom. Beter jag mig på ett oacceptabelt sätt? Ja vad tycker ni?

• Svar på tråden Jag är exhibitionist
  • Anonym (Liisa)

inte ok, rent ut sagt vidrigt!
    Jag hade blivit vansinnig om jag sett dig eller en karl visa snorren, sjukt och äckligt.
    Behåll det du har mellan benen för dig själv tack.Kräks

• Alfred811

Man tar hänsyn till 365 riksdagsmän som fattat ett beslut för länge sedan och kan knappast sägas vara represeentativt för hela befolkningen. Jag välkomnar städer och kommuner som är mer profilerade, det vore häftigt så vi slapp förpassas till mörka hålor. Vi alltför låsta kring centrala lagar som där en relativ svag majoritet ofta förstör det roliga för de som vill ha kul!

Men nu var frågan när de inte är på...

• jfsebastianigen

Frågan är väl om andra ofrivilligt ska bli inblandade i ditt (blottarens) sexliv?
    Vill man blotta sig så får man leta upp folk som vill titta eller bli anmäld för ofredande.
    Valet är blottarens.

• och
    Alfred811 skrev 2013-01-02 21:04:58 följande:
    Man tar hänsyn till 365 riksdagsmän som fattat ett beslut för länge sedan och kan knappast sägas vara represeentativt för hela befolkningen. Jag välkomnar städer och kommuner som är mer profilerade, det vore häftigt så vi slapp förpassas till mörka hålor. Vi alltför låsta kring centrala lagar som där en relativ svag majoritet ofta förstör det roliga för de som vill ha kul!

Men nu var frågan när de inte är på...
    Jag är tämligen säker på att en majoritet av Sveriges befolking tycker att det är en bra lag, och den lagen är från 2005.

Ja? Hur skulle det kunna märkas om trosorna är på, av, vita eller svarta så länge du har vanliga kläder på har du tänkt?  
    The hard way is the right way.
  • och
    och skrev 2013-01-02 21:11:44 följande:
    Jag är tämligen säker på att en majoritet av Sveriges befolking tycker att det är en bra lag, och den lagen är från 2005.

Ja? Hur skulle det kunna märkas om trosorna är på, av, vita eller svarta så länge du har vanliga kläder på har du tänkt?  
    Oj vad jag inte borde postat det där, klart det går att se färg genom tunna tyger.

Men jag fattar faktiskt inte. Du får lov att ha precis så kul du vill så länge du inte skadar en annan människa. Vad önskar du mer? 
  • Alfred811
    och skrev 2013-01-02 21:11:44 följande:

Det räcker att en kvinna har en kort kjol på sig så och hon sitter ner med icke korslagda ben för att det skall inträffa.

Jag tror du har rätt att majoriteten tycker så men jag tycker fortfarande det vore bättre med mer profilerade kommuner och städer för att bättre kunna välja ett ställe som passar oss alla bättre.  
  • och
    Alfred811 skrev 2013-01-02 21:17:40 följande:

Det räcker att en kvinna har en kort kjol på sig så och hon sitter ner med icke korslagda ben för att det skall inträffa.

Jag tror du har rätt att majoriteten tycker så men jag tycker fortfarande det vore bättre med mer profilerade kommuner och städer för att bättre kunna välja ett ställe som passar oss alla bättre.  
    Jag har inte alltid trosor, och jag kan faktiskt garantera att inga främmande män ser mitt underliv trots det.

Alltså, det är en myt att blottare är snälla och harmlösa, det är tvärtom ett vanligt sätt att påbörja en brottslig bana. Jämför tex med mannen som dödade Enlga. Han började med att blotta sig för folk. Alltså tycker jag att det är alldeles ypperligt att det finns möjlighet att fånga upp människor redan där. 

Inte heller är det rimligt att man ska få lov att gå runt och göra folk illa till mods, och väldigt många mår dåligt av att få könsorgan upptryckta i ansiktet, alltså behåller man kläderna på när man är ute bland folk. Kommungränser är liksom inte stängda, och tant Anna från Oskarshamn ska kunna resa till grannstaden och köpa kaffe utan att få en hjärtinfarkt.     
  • Haskel
    och skrev 2013-01-02 21:35:08 följande:
    Jag har inte alltid trosor, och jag kan faktiskt garantera att inga främmande män ser mitt underliv trots det.

Alltså, det är en myt att blottare är snälla och harmlösa, det är tvärtom ett vanligt sätt att påbörja en brottslig bana. Jämför tex med mannen som dödade Enlga. Han började med att blotta sig för folk. Alltså tycker jag att det är alldeles ypperligt att det finns möjlighet att fånga upp människor redan där. 

Inte heller är det rimligt att man ska få lov att gå runt och göra folk illa till mods, och väldigt många mår dåligt av att få könsorgan upptryckta i ansiktet, alltså behåller man kläderna på när man är ute bland folk. Kommungränser är liksom inte stängda, och tant Anna från Oskarshamn ska kunna resa till grannstaden och köpa kaffe utan att få en hjärtinfarkt.     
    Vad vill du ha sagt med detta, att TS är en sannolik framtida mördare?
    Jag kan tycka att det  onödigt att visa upp sig mitt på ljusan dagen där det finns barnfamiljer och annat. Inte för att jag anser att det är skadligt för någon, utan mest för att inte reta upp folk för mycket. TS skriver dock att hon mest gör/gjort det på fester, krogen osv. Ärligt talat har jag svårt att tro att så många tar illa upp i sådana sammanhang.
  • och
    Haskel skrev 2013-01-02 22:19:37 följande:
    Vad vill du ha sagt med detta, att TS är en sannolik framtida mördare?
    Jag kan tycka att det  onödigt att visa upp sig mitt på ljusan dagen där det finns barnfamiljer och annat. Inte för att jag anser att det är skadligt för någon, utan mest för att inte reta upp folk för mycket. TS skriver dock att hon mest gör/gjort det på fester, krogen osv. Ärligt talat har jag svårt att tro att så många tar illa upp i sådana sammanhang.
    Nej, varför säger du så?
  • Alfred811

Det vore ju inte bra om tant Agda fick en hjärtinfarkt ;), det tror jag däremot inte hon skulle få om hon mot förmodan med sin gråstarr skulle få ett manligt eller kvinnligt könsorgan därför att han eller hon valt bort underkläder den dagen.

Lika mycket som du kan garantera det så vet vi båda att det är lätt att få en glimt av en trosa även fast du inte söker medvetet. Korta kjolar skapar sådana situationer bland på rulltrappor och så vidare. Ja blottning kan ofta vara ett förstadie till annan sexuell brottslighet men för mig finns det en tydlig skillnad på det som TS gör, att ge någon chansen att skymta hennes underliv jämfört med att trycka upp sitt kön i ansiktet på någon. Det är det nog inte många som vill. Jag tror inte beteendet som TS blir upphetsad skulle få henne att vilja begå grövre brott, och jag blir förvånad om det hon företar sig kallas för blottning i lagboken, men jag har ju haft fel förut ;). 

Svar på tråden Jag är exhibitionist