• Anonym (Sugen)

Vart hittar man en kvinna som vill vara med mig och killen?

Jag och min sambo pratar ibland om att ha med en annan kvinna när vi har sex, men att hitta någon är inte alltid lätt! Men tanken på det kan bli frustrerande. Händer att vi kollar på porr ihop och fantiserar oss bort och blir sjukt tända på detta!

• Svar på tråden Vart hittar man en kvinna som vill vara med mig och killen?
  • Anonym
    Anonym (;)) skrev 2013-01-02 18:45:31 följande:
    Kolla in bodycontact.com
    är väldigt svårt att hitta seriösa på den sidan, vi har varit medlemmar där länge och haft 3kant kanske 3ggr men då har v haft med några bekanta.
  • Anonym (Sugen)

Hittar ingen bra sida alls för att finna en kvinna.. Vi e nästan desperata efter en kvinna för att testa och se om detta är något för oss men alla sidor jag går in på ska det betalas i månader och det e ja inte sugen på :( Det e inte lätt att hitta någon utanför nätet heller :/

• Nallet

Ni kanske ska testa att gå till en swingers klubb om ni har någon i närheten och se er omkring.

Ni behöver inte delta i något, utan bara prata med andra par/singlar och på så sätt kanske kan hitta någon kvinna som ni tycker om.

• Anonym (Bi)

Ursäkta men varför skulle någon tjej vara sugen på att vara med er? En bisexuell tjej måste det ju vara som av någon anledning vill vara med ett oerfaret par. Låter inte så hett utanför porrfilmsvärlden om jag skall vara ärlig.

• Anonym (Tro mig :-))

Det finns en sida som heter darkside.se

DÄR kommer ni Garanterat att hitta en seriös och trevlig tjej namnet på sidan är bara på skoj, sajten är helt fantastisk, gratis o bäst helt enkelt. Forum/fb om sex o samlevnad.

• Linda Gr

Inte så lätt att hitta. Jag har det omvända förhållandet men de par som jag har stött på är sådana som jag inte har tänt på.

• Anonym

jag har varit extratjej åt par och är med en man,   har också haft en vänrelation  med sex med en kvinna så jag är bi
    killar går gärna in till par men inte tjejer 

mycket med känslor spelar in ,rädsla och osäker het,svartsjuka är väldigt jobbigt, om killen visar vänlighet mot en
    annan tjej,extratjejen, för vissa
    Är ändå förvånad att killar får det lättare att gå in genom dörren till ett par, kvinnor gör det inte 

Jag vill däremot känna personerna åtmindstonde lite, var  även med om att en tjej blev rädd att träffa mej i sista minuten istället fikade jag med hennes kille

däremot från tjej till tjej , direkt verkar lättare för tjejer

• telgebo

Jag upplever att det aldrig blir av, man mejlar ett tag sedan drar dig paret ur och man hör aldrig av dom mer. Iaf på BC.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym (hallo)

Jag är tjej och drog mig ur en gång för jag träffade en kille som jag blev kär i och ville inte fördärva mellan oss. Men nu tog det tyvärr slut ändå och jag har haft lite kontakt med tjej ändå. Nu är det tydligen slut mellan henne och pojkvännen, så vi planerar in en trekant med hennes kk nu

Svar på tråden Vart hittar man en kvinna som vill vara med mig och killen?