• bonäslina

Vart hittar man en kvinna som vill vara med mig och killen?

de tjejerna på tex bc känner jag mest är ute efter uppmärksamhet för sina bilder...det är väl enkelt att lägga upp en profil med stretande ben och låtsas vara kåt, men tydligen svårare att förverkliga de man säger sig söka. gäller även par...där det visar sig vara mannen som lagt upp profilen för att "överraska" kvinnan. Patetiskt är allt jag har att säga om det!
    undrar egentligen var alla tjejer är som faktiskt vågar och vill...vi kan väl inte vara sååååå unika..eller är det dags för outsiders att göra ett helprogram om de?..hoppas innerligt att jag har fel..men folk är lika anomyma här som på övriga nätsidor=)

• bonäslina
    sthlmsman77 skrev 2013-02-13 11:54:06 följande:
    ja de flesta kör mest snack och väldigt lite action
    jupp...men var är alla som faktiskt vill då? =) finns dom inte eller gömmer dom bara sig?=)
  • bonäslina
    sthlmsman77 skrev 2013-02-13 12:04:59 följande:
    tror de är lite fega/försiktiga
    men!!! de finns ju ca 9 miljoner människor i landet...alla kan väl inte va de?=)
  • bonäslina
    irriducbili skrev 2013-02-13 14:42:53 följande:
    Dom finns
    alla säger de...men de ger ju inte svaret på frågan var?=)
  • bonäslina
    irriducbili skrev 2013-02-13 14:44:48 följande:
    Är sjukt irriterande att folk inte kan vara seriösa.
    Annars blir det ju bara en massa mer jobb för dom som verkligen är intresserade. 
    precis...och jag fattar framförallt inte vitsen med det...vad ger det? inte är det uppmärksamhet egentligen...för dom är så anonyma så man vet ändå inte vem dom är...jag älskar komplimanger..men då vill jag ju att de ska vara från en människa som sett mig o vet vem jag är.
  • bonäslina
    irriducbili skrev 2013-02-13 14:50:17 följande:
    Vet ej vart du bor, så kan ej ge dig svaret, här i Gbg finns i varje fall.
    Men visst hade man önskat sig en sida där folk är seriösa 
    kan vi inte starta en sån sida...som känner av folk som är seriösa sidor..o de andra får inte bli medlemmar...snällllllla säga att de går..
  • bonäslina
    irriducbili skrev 2013-02-13 14:58:50 följande:
    Ja en sida, där man kan anmäla folk och spärra deras ip
    ja...undrar hur många meddlemmar som skulle va kvar efter 1 månad=)
  • bonäslina
    irriducbili skrev 2013-02-13 15:34:52 följande:
    Inte många dessvärre
    antog det...men hoppet lever än=)
  • bonäslina

skåne...men jag är inte "den andra tjejen" jag har en karl där vi letar tillsammans=)

Svar på tråden Vart hittar man en kvinna som vill vara med mig och killen?