Fult badrum med orange plastmatta HUR GÖRA?
Hej alla
Jag bor i en hyresrätt med ett ganska litet badrum med dålig standard. Typ den lägsta. Nej, så dåligt är det inte men jag har en hemk orange plastmatta och golvet verkar vara ojämt. Vatten riner FRÅN duschen och även vaskskåpet jag har under vasken lutar så de två fötterna längst fram har jag fått stoppa upp med papper eller något.
Annars är det ganska normal toalett. Det som är fult är som sagt mattan, duschen som består av ett duschhörn från Ikea med ett draperi, men duschmunstycket på duschslangen har trillat av och går ej att använda igen, har dessutom slängt delarna. Har duschat med bara slangen nu i någon månad och det funkar men jag vill så klart ha ett nytt munstycke.
Det munstycket som trillade av har den förra hyresvärden satt dit men jag undrar om hyresvärden köper en ny denna gång oxo? Var finns det bra munstycken med bra och mjuk stråle som inte är för mesig. Den jag fick sist var sån ganska stor modern med riktigt kassa utsprut och det blev liksom aldrig något krut i den. :(
Sen undrar jag även hur man kan göra fint när man har en sån ful plastmatta. :(
Tacksam för svar!