Varför vill killar ha sexbilder och sexfilmer på tjejer som de ligger med? och några andra frågor
Jag måste höra lite här på detta forum, behöver nog några killåsikter. Jag har en fråga eller två frågor och den första frågan lyder så här: varför vill killar ha sexbilder och sexvideor på den tjejen som de har sexrelation med.
Det är så här att jag är 40 år och nyskild, vart gift i 17 år, inte har haft så många sexpartners i övrigt, …fast det betyder inte att jag är oerfaren
Strax innan jag skilde mig smsade och chattade jag lite med en mkt yngre kille och under vår lilla flirt ville han ha bilder på mig som t ex på brösten och liknande, och då tyckte jag att det var lite pinsamt och det kändes inte upphetsande alls. Han fick typ en bild på mina bröst inget annat. Men den relationen är nerlagd sedan 3 månader sedan.
För 2 månader sedan träffade jag en man som är mer i min ålder och vi har känt varandra i 6 år (han var min chef). Vi har träffats och tillbringat en hel helg tillsammans och det var nog bland de bästa helger i mitt liv. Vi hade massa sex och vi stortrivdes med varandra, han tog väl hand om mig.
Allteftersom vi bor 18 mil från varandra så smsar vi väldigt mkt till varandra. Vi har rätt så het smsande, bl a så har han skrivit och berättat för mig vad han vill göra med mig och det är riktigt trevligt att läsa.
I början var dessa sms trevliga och lite sexiga, men med tiden så började det bli mer och mer sex i de, han ville se bilder på mig när jag är naken, sen på brösten och sen på ”musen” och jag skickade ett antal bilder till honom och faktiskt tyckte att det var spännande. Men han blir aldrig mätt och vill se mer och mer, som filmer på när jag smeker mig själv och gör det skönt för mig, och han vet också att jag har en dildo så han vill se när jag tillfredställer mig med den.
Jag har skickat en hel del till honom både bilder och filmer och förvånansvärt så kändes det helt okey, inte pinsamt alls
det är väldigt spännande..men han sa till mig att han vill ha sex med mig och vill filma det...och det känns inte riktigt ok, det är lite osäkert från min sida..ska jag gå med på det?
Jag skulle vilja veta varför det är så viktigt med sexbilder och varför vill killar se det så gärna. Vill också veta om det är normalt? Ser killar bara en mus i en kvinna/tjej…eller är man mer än ett könsorgan. Vad är det killar tänker på när de får bilder och filmer där tjejer smeker sig och tillfredsställer sig. Vad tänker ni på? Vad händer i ert huvud då, vad tänker ni? Tycker killen om tjejen som har skickat bilden/filmen till honom?
En annan fråga är att jag tycker om den här killen, han är lite annorlunda vilket jag tycker är jättesexigt, han vill inte binda sig och inte jag heller, men risken är att jag kan börja tycka om honom lite mer än jag skulle behöva. Han var tydlig mot mig å sa att han trivs med mig och att sexet funkar finemang och att det räcker för honom, han vill inte ha ett förhållande pga att det blir för komplicerat för honom, inom parentes så jobbar han som chef på ett företag som expanderar, så han är upptagen en hel del. Han sa även att jag får träffa andra och ligga med andra för att jag behöver det efter ett långt äktenskap. Men han antydde att han inte kommer att ligga med andra… det tyckte jag att det var lite lustigt…
Min fråga är hur ska jag göra för att få honom att tycka om mig lite mer, alltså jag vill förföra honom och få honom att längta efter mig. Hur gör man, hur ska jag förföra denna man? Som jag sa innan så är han lite annorlunda med väldigt klara åsikter och en man som gör ett starkt intryck på folk han träffar.
Tack för tips!
Tacksam för alla svar och åsikter