Läggning tips ?
Min son är snart 8 månader han äter bra och jag ammar Inte längre. Men nu var det inte det som det handlade om. Har provat snart allt för att få han att somna i sin säng men ingen metod funkar. Han somnar i famnen men vaknar upp när jag lägger ner han, sen vaknar han ofta och redan första gången efter en halvtimme. Han kan inte somna om av sig själv än. Jag vill ha honom i egen säng pga att han rör mycket på sig är rädd att han ska ramla ur våran. Vi lägger ju oss inte samtidigt som honom. Han har lite problem med magen så det kanske stör. Men han är bara lite fisig, bajsar bra på dan. Så han kanske vaknar sv fisarna. Provar omega 3 oxå har gjort i en vecka. Skulle vilja ha lite tips? Och hur lång tid tog det för er innan det funkade. Vi kör saga och mys med han sitter i sin säng, sen får han välling liggandes i sängen men somnar kanske en av tio gånger på den. Han äter sex mål om dagen ett gröt mål två lagade mål, två mellanmål och ett välling mål. Sömnen har blivit lite bättre den jag slutade amma, då vaknade han mellan tio till femton gånger nu är vi ner på 5-8 gånger per natt.