AndersFl skrev 2013-01-04 03:27:37 följande:
Förmodligen för att det finns fler fula desperata män än snygga och odesperata.
Snygga killar brukar ofta ha "häcken full" när det kommer till tjejer och har därför inte samma behov av att ragga.
Sen tror jag att många killar som ser bra ut är lite "högfärdiga", dvs de tar inte vem som helst om de vet att de kan få en tiopoängare.
Nu talade jag dock inte enbart om snygga killar utan om såna JAG blir intresserad av. Ser själv bra ut och praktiskt taget dejta den jag vill, men sen tar det stopp. De jag blir intresserade av vill inte mer än bara dejta och ha sex och de jag
inte vill ha vill ha mer - oavsett hur de ser ut.
Har haft riktiga hunkar som jagat mig som tokar när jag inte varit intresserad av mer, som ett exempel. Så det är inte beroende av attraktionsnivån hos killen.
Kanske är det snarare så att de flesta killar gillar att vara den aktiva som jagar tjejen och inte tvärtom, oavsett vad de själva påstår? (Iaf om de ska bli intresserade på nåt djupare plan.) Jag föredrar att själv göra den biten, så de män jag inte aktivt söker upp innebär det att jag inte har nåt intresse av. Men det är just dessa som jagar mig.