Inlägg från: Anonym (A+B+C+?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A+B+C+?)

Arg svärdotter

TS du har inte gjort något fel. Jag skulle ligga lågt om jag vore du. Var bara trevlig. Fan vet vad en sådan människa kan ställa till med. Kanske hon ringer till din andra svärdotter och börjar prata illa och blablabla....

Man vet inte var det kan leda. Självklart ska du ha bra kontakt med din sons ex. Som du säger dina barnbarn bor där ibland.

Tänk att sönerna ska beblanda sig med sådana här kvinnor. Vore bra mycket enklare om de tänkte till först innan de gifte om sig.....

• Anonym (A+B+C+?)

Svartsjuka människor ska man inte beblanda sig med. Ligg lågt som sagt var.

Din sons barn kommer nog råka ut för denna svartsjuka ganska många gånger.

Jag själv har haft en väldigt svartsjuk styvmamma under min uppväxt. Sen är det beroende på om mannen är ett mähä eller inte, tyvärr. 

• Anonym (A+B+C+?)
    Anonym skrev 2013-01-04 13:29:22 följande:
    Fast kanske bäst att låta saken lugna ner sig, tror inte att det blir ett bra samtal om jag försöker ha det för tidigt. Kanske kommer hon själv på andra tankar om hon får tänka igenom det i lugn och ro. Men jag vet inte, tycker det här är svårt.
    Ta ingen diskussion med henne. Med tanke på att hon är svartsjuk och har ett kontrollbehov så kan det resultera i värre saker än hur situationen är idag. Ligg lågt och var som du är.
Svar på tråden Arg svärdotter