Bumbostol i doppresent?
Ja vad tycker du?
Ja vad tycker du?
Helt ok
Som med alla andra gåvor gäller det väl att det är bra om man tror att mottagaren kommer att uppskatta den.
Skulle ja vilja ha hehe :)
Jag tycker nog att man ska undvika att ge alla former av barnprylar om man inte helt säkert vet att det är något som föräldrarna vill ha eller behöver. Risken är så stor att de antingen redan har köpt något liknande själva eller att de medvetet har valt bort det av någon anledning.
Om det är något du vet att de vill ha är det däremot en jättefin present
Om man vet att det är deras stil, så... Annars är ju inredning väldigt personligt.
Jag var aptrött på alla traditionella dopprylar som silvergrejer, album, minaförstaårböcker man skulle skriva i själv osv. Mycket bättre med böcker och leksaker osv! En bumbostol låter väl bra om du tror föräldrarna samtycker.
Jag ÄLSKAR doppresenter man kan använda.
Ja tack :)
Ja,varför inte! Det är ju en sån sak som många köper men likt det mesta annat så är det väldigt individuellt om det används eller inte. Och då är det roligare att inte lagt pengarna själv
men jag tyckte den var helt ok!
Jag önskade (och fick) en potta till min stora son i doppresent så jag tycker en bumbostol är en bra present men det kan ju vara bra att kika med föräldrarna till barnet.
Det är väl en helt ok present om man tror den kommer till användning.
Har dock bara provat bubo till en av mina fyra barn (nummer 3) men det funkade inte alls. Han var så liten och tunn så innan han fick stöd av stolen så kröp han för länge sen och var inte alls intresserad av att sitta still så för oss var den helt värdelös. Men jag vet ju att de finns de som gillar den också.
Jag tycker att det där med traditionella doppresenter är reserverat den allra närmaste släkten. Går jag på dop som vän till någon så ger jag bort helt andra saker och sånt jag tror kommer till användning. Det har varit allt från bobuxtofflor, till spel, till gungor beroende på vilka man ska till och hur väl man vet vad de har nytta av.