Namntråden
Jag har letat som en galning på nätet efter namn, har byggt på mig en lista. KTänkte det kanske vore kul att se vilka fler namn som finns därute som är fina :) Underlättar ju sen när vi gjort UL för kön senare förstås :P
Jag har letat som en galning på nätet efter namn, har byggt på mig en lista. KTänkte det kanske vore kul att se vilka fler namn som finns därute som är fina :) Underlättar ju sen när vi gjort UL för kön senare förstås :P
Kul idé! Nova tycker jag är fint! Killnamn är svårare..
om det blir en pojke ska han heta Börje om en flicka blir det nog Ellen men jag är lite sugen på en Elza. Ett annat fint killnamn är Walter men det tycker inte min karl. Först hade vi bestämt Valentin men det försvann rätt fort.
Blir det en flicka har jag funderingar på Elina eller Alice...fast Astrid är också gulligt =)
Här har ni lite sidor med en massa namn ifall ni behöver lite idéer :)
babynamesworld.parentsconnect.com/
www.justmommies.com/baby-names/
www.babycenter.com/0_baby-names-that-work-for-boys-and-girls_10309861.bc
denofrivilligahemmafrun.wordpress.com/2012/04/15/baby-namn-svenska-och-ovanliga-just-nu-2/
barnnamn.porovnanie.com/
Blir det en pojk här ska han troligtvis heta Lias då det är det enda pojknamnet jag kan tänka mej! Tjejnamn har vi inget på lager, men jag gillar Freja. Sen ska namnet passa med både mellannamn och efternamn. Eric Lias frost eller vide Eric Lias plus efternamnet funderar vi på.
Åh namn är ju jätte svårt!! Hur ska man kunna välja ett.
Namn är supersvårt!
Om det blir en flicka har vi bestämt oss för Haylie, min sambo älskar det namnet och jag fastnade för det efter att sett att det betyder "vacker ängel".
Om det blir en pöjk är vi inne på antingen Marley (jäpp, efter Bobban ;)) eller Miliam
Haylie är jätte fint! :)
Vi är inne på Bror fast jag gillar Frank jätte mkt. Där blir det däremot problem då min sambo heter Frank i efternamn. Kan man heta Frank Frank? :P
På tjejlistan står april, Adele, Ruth och några till. Tycker det är tusen gånger lättare :)
Blir det en tjej blir det Ebba och blir det en kille blir det Ludwig. Storebror heter Emil!
Pojknamn
Leon
Theo
Liam
Noel
Lovin
Eli
Elis
Nike
Love
Alve
Ellion