• Narya

Namntråden

Jag har letat som en galning på nätet efter namn, har byggt på mig en lista. KTänkte det kanske vore kul att se vilka fler namn som finns därute som är fina :) Underlättar ju sen när vi gjort UL för kön senare förstås :P

• Svar på tråden Namntråden
  • eliric

om det blir en pojke ska han heta Börje om en flicka blir det nog Ellen men jag är lite sugen på en Elza. Ett annat fint killnamn är Walter men det tycker inte min karl. Först hade vi bestämt Valentin men det försvann rätt fort.

• Cina83

Blir det en flicka har jag funderingar på Elina eller Alice...fast Astrid är också gulligt  =)

• j a g

Blir det en pojk här ska han troligtvis heta Lias då det är det enda pojknamnet jag kan tänka mej! Tjejnamn har vi inget på lager, men jag gillar Freja. Sen ska namnet passa med både mellannamn och efternamn. Eric Lias frost eller vide Eric Lias plus efternamnet funderar vi på.

• emms

Åh namn är ju jätte svårt!! Hur ska man kunna välja ett.

• RamboRagge

Namn är supersvårt!
    Om det blir en flicka har vi bestämt oss för Haylie, min sambo älskar det namnet och jag fastnade för det efter att sett att det betyder "vacker ängel".
    Om det blir en pöjk är vi inne på antingen Marley (jäpp, efter Bobban ;)) eller Miliam 

• emms

Haylie är jätte fint! :)
    Vi är inne på Bror fast jag gillar Frank jätte mkt. Där blir det däremot problem då min sambo heter Frank i efternamn. Kan man heta Frank Frank? :P
    På tjejlistan står april, Adele, Ruth och några till. Tycker det är tusen gånger lättare :)

• dosed

Blir det en tjej blir det Ebba och blir det en kille blir det Ludwig. Storebror heter Emil!

• grönafingrar

Pojknamn

Leon
    Theo
    Liam
    Noel
    Lovin
    Eli
    Elis
    Nike
    Love
    Alve