• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är dessa trosor sexiga?
  • LunaLunatic

Nej, skrattretande fula.

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • Alvi

Nääää, vad fula!! Dock tror jag min man skulle gilla dem, ska fråga senare.

• Anonym (?)

Nej, de var astöntiga. Mycket fula.

• Alvi

Frågade maken nu, vad han tycker: "Haha, jag vet inte, de skulle säkert funka. De flesta trosor funkar på dig."...

• Anonym (Sexigt?)

Anledningen till att jag frågar är att jag köpte dessa trosor och hade dem på mig igår när killen kom förbi. När jag klädde av mig och han såg dem började han asgarva och frågade varför det skulle vara sexigare att se rövskåra på en tjej än på en manlig rörmokare

• Anonym (?)
    Anonym (Sexigt?) skrev 2013-01-05 16:17:27 följande:
    Anledningen till att jag frågar är att jag köpte dessa trosor och hade dem på mig igår när killen kom förbi. När jag klädde av mig och han såg dem började han asgarva och frågade varför det skulle vara sexigare att se rövskåra på en tjej än på en manlig rörmokare
    Även om jag också tycker att trosorna var fula så var det väldigt plumpt och taskigt av din kille. Är han verkligen något att ha?
  • Orcha
    Anonym (Sexigt?) skrev 2013-01-05 16:17:27 följande:

Sexiga, nja, men lite söta var dom allt.

Det här sexigt:
    Redoute Création
    It was love @ first sight, not the second though.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Nej, det är något konstigt hål i bak.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • La Lola

Hahahahaha! Näe, verkligen inte det minsta sexiga!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Är dessa trosor sexiga?