Inlägg från: grästuva |Visa alla inlägg
  • grästuva

När blev ni gravida igen efter att ha förlorat erat änglabarn?

Beklagar förlusten av er lilla flicka <3

Vår Oliver föddes stilla den 4 april 2011, fick tillbaks mensen ca sex veckor efter förlossningen.
    Plussade den 7 Augusti 2011 och den 11 april 2012 föddes lillebror Filip.

Vi ville vänta på obduktionssvaren innan vi vågade tänka på småsyskon, när vi sedan bestämde oss att försöka igen så tog det sig på andra försöket.

♥ Stolt mamma till tre fina pojkar. Theo 24/12-07, Oliver 4/4-11 och Filip 11/4-12 ♥
  • grästuva

Ja visst måste det finnas en orsak. Vi fick aldrig något svar på varför vår Oliver dog, han var frisk och välutvecklad och inte heller fann dom någonting hos mig som kunde orsakat det. Den första tiden la jag mycket skuld på mig själv. Jag känner fortfarande skuld, men försöker fokusera på det jag är tacksam för. Jag saknar honom varje dag och jag hatar att han inte fick stanna här med oss MEN jag är så tacksam för att jag fick bära honom inom mig, känna hur han levde inom mig och för den gränslösa kärlek jag känner för honom. Han är mitt barn och han kommer alltid vara mitt barn ♥

♥ Stolt mamma till tre fina pojkar. Theo 24/12-07, Oliver 4/4-11 och Filip 11/4-12 ♥
Svar på tråden När blev ni gravida igen efter att ha förlorat erat änglabarn?