Inlägg från: Lullan1 |Visa alla inlägg
  • Lullan1

När blev ni gravida igen efter att ha förlorat erat änglabarn?

Nu har det snart gått 3 fulla månader sen våran dotter dog i magen i vecka 34 Gråter
    Många av våra nära vänner berättar nu att dom är gravida hit o dit o ja vill bara bryta ihop o dö!!!

Så avundsjuk o arg..
    fy va orättvist livet är..
    bara mensen slutar ska vi köra på varannan dag denna mån o hoppas på de bästa
    <3

• Lullan1
    MarreB skrev 2013-05-27 21:39:30 följande:
    Idag är det två veckor sedan vi förlorade våran Nova! Känns som två evighets långa veckor av otrolig saknad och tomhet. Tårarna vill aldrig sluta att rinna och jag har svårt att tro att det nånsin ska gå att komma tillbaka till ett någorlunda liv. Har beställt gravsten idag och håller på att ordna och planera hennes begravning. Vill få det gjort så att jag har en plats att gå till och minnas Nova. Livet känns så otroligt orättvist... Jag vill oxå ha en liten bebis att sitta och mysa med istället för att ha ett hjärta som håller på att brista av sorg.....

Beklagar verkligen o känner så med dig!!! Livet är så förbannar orättvist, hatar att se folk gå runt ned barnvagn... Hatar att våra närmsta vänner berättar att don är gravida o väntar barn detta år dessutom!! Usch!!!!!!
Svar på tråden När blev ni gravida igen efter att ha förlorat erat änglabarn?