• Anonym

Taggar på Instagram - inte likes längre

...

För några veckor sedan när man taggade allt möjligt i princip på Instagram så fick man hur många likes som helst. Nu får man inga likes alls längre(om inte de som följer en gillar bilden), och det beror garanterat inte på att mina bilder är tråkiga

Någon som vet varför det blivit så? 

• Svar på tråden Taggar på Instagram - inte likes längre
  • Anonym

*Inga likes längre* ska det givetvis stå.

• Primmeling

Så är det inte flr mig. Kan du ha gjort ditt konto privat så bara dina följare ser dina bilder?

• Rakad Apa

Oh noes!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym
    Primmeling skrev 2013-01-06 02:06:58 följande:
    Så är det inte flr mig. Kan du ha gjort ditt konto privat så bara dina följare ser dina bilder?
    Så kan det garanterat vara, tack! :)
  • fläta
    Rakad Apa skrev 2013-01-06 13:12:03 följande:
    Oh noes!
    Du förstår inte hur det känns va? Här har någon vigt en stor del av sin tid att antingen knäppa av bilder med digitalkamera eller mobil eller googla efter fyndiga fina andra bilder med symboliska och/eller roliga budskap. Hen har fått bekräftelse av okända och kända människor att bilderna är all that och så plötsligt en dag i tidig januari ... ingenting. Vi pratar ingenting. Bara några sorgliga redan kända små oviktiga followers som klickar på like. Och så dyker du upp, en okänslig pansarsnubbe med rakbladständer och ba: Oh noes! 

Nu tar du och hämtar ishackan och går loss på bröstkorgen och värmer upp hjärtat igen. Instagram och likes är delikata grejer. Uteblivet lajkande kan leda till en stor, jag säger: STOR sorg. 

Jag förutspår att det bara är en tidsfråga innan det slår upp mottagningar runt om i landet för dem som farit illa i Facebook, Twitter och Instagrammiljöerna. Inga kommentarer på din blogg? Personlig assistent nästa.  
  • fläta
    Primmeling skrev 2013-01-06 23:09:24 följande:
    Sicket otrevligt inlägg fläta!
    Jag skämtade ju bara lite. Inte första gången jag blir diagnosticerad med vansinnigt dålig humor. 

• fläta

Vem var jag otrevlig mot förresten? Ts eller apan rakad? 
    Ska jag be båda om ursäkt, tycker du? *skrapar med foten*  

• Anonym (ts)
    fläta skrev 2013-01-06 23:57:03 följande:
    Jag skämtade ju bara lite. Inte första gången jag blir diagnosticerad med vansinnigt dålig humor. 

Jag kan ju konstatera att din humor inte är särskilt rolig i alla fall.
  • Rakad Apa
    fläta skrev 2013-01-06 17:51:53 följande:
    Du förstår inte hur det känns va? Här har någon vigt en stor del av sin tid att antingen knäppa av bilder med digitalkamera eller mobil eller googla efter fyndiga fina andra bilder med symboliska och/eller roliga budskap. Hen har fått bekräftelse av okända och kända människor att bilderna är all that och så plötsligt en dag i tidig januari ... ingenting. Vi pratar ingenting. Bara några sorgliga redan kända små oviktiga followers som klickar på like. Och så dyker du upp, en okänslig pansarsnubbe med rakbladständer och ba: Oh noes! 

Nu tar du och hämtar ishackan och går loss på bröstkorgen och värmer upp hjärtat igen. Instagram och likes är delikata grejer. Uteblivet lajkande kan leda till en stor, jag säger: STOR sorg. 

Jag förutspår att det bara är en tidsfråga innan det slår upp mottagningar runt om i landet för dem som farit illa i Facebook, Twitter och Instagrammiljöerna. Inga kommentarer på din blogg? Personlig assistent nästa.  
    Haha, klockrent!!!
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym
    Anonym (ts) skrev 2013-01-07 00:45:24 följande:
    Jag kan ju konstatera att din humor inte är särskilt rolig i alla fall.
    Enligt dej ja. Själv skrattar jag så jag gråter!

Hade du gjort bilderna privata?
  • Anonym
    Primmeling skrev 2013-01-06 23:09:24 följande:
    Sicket otrevligt inlägg fläta!
    Känslig?

• Anonym (ts)
    Anonym skrev 2013-01-07 01:15:52 följande:
    Enligt dej ja. Själv skrattar jag så jag gråter!

Hade du gjort bilderna privata?
    hahahahahahhahahahaha ja.  
Svar på tråden Taggar på Instagram - inte likes längre