• Anonym (19åringen)

Var kan man köpa....

Jag undra var man kan köpa "sex möbler" ?

Jag såg på ett program på TLC som heter strange sex, och där hade dem sjukt snygga och fräcka 
    sex möbler. kanske någon som vet var man kan köpa sånt i sverige?

• Svar på tråden Var kan man köpa....
  • Anonym (språkpolisen)

Förlåt raring, men vill du köpa sex möbler, eller sexmöbler?

Det heter "där hade DE sjukt snygga möbler".

Sorry, verkligen, men jag kunde inte hålla mig. Tyvärr har jag inget svar på din fråga heller. Kanske kan du bygga dig dina egna sexmöbler?

• Vickarn

Hm.. denna stora fascination för just sex möbler... Varför kan du inte köpa sex möbler på t ex. Ikea eller något annat möbelvaruhus? Fast om man gör det för många gånger kommer man ju fylla huset.

• J a d e d

Jag kan rekommendera ett köksbord och/eller en soffa, eller om du vill vara lite vågad så föreslår jag sängen. Utomordentliga sexmöbler, och du behöver inte ens lära dig det här krångliga med särskrivningar och annat jidder.

In my soul there?s a world for you.
  • Tom Araya
    J a d e d skrev 2013-01-06 04:02:20 följande:
    Jag kan rekommendera ett köksbord och/eller en soffa, eller om du vill vara lite vågad så föreslår jag sängen. Utomordentliga sexmöbler, och du behöver inte ens lära dig det här krångliga med särskrivningar och annat jidder.
    Köksbordet är en favorit och så gillar jag de där sofforna som är moderna nu, de erbjuder både utrymme, variation och en lagom hård/mjuk yta.
  • J a d e d
    Tom Araya skrev 2013-01-06 04:05:20 följande:
    Köksbordet är en favorit och så gillar jag de där sofforna som är moderna nu, de erbjuder både utrymme, variation och en lagom hård/mjuk yta.
    Soffa med schäslong? Solig
    Men ja köksbordet är ju givet i sammanhanget. Drömmer
  • J a d e d

Angie, jag älskar att du alltid är vaken då jag är vaken.

• Anonym (19åringen)

Okej trodde folk fattade men ok.... ehmm undra varför vill jag köpa sexmöbler om jag ha lagt den i "sex och sånt"? Haha jaja, ja möbler har jag... vuxen mobbning är inget för mig i alla fall...

• Petite Chérie
    J a d e d skrev 2013-01-06 04:14:04 följande:
    Angie, jag älskar att du alltid är vaken då jag är vaken.
    Vad är sömn liksom? Släng dig i väggen, sleep!

Nu ska jag dricka en tequila sunrise!
    Anonym (19åringen) skrev 2013-01-06 04:15:50 följande:
    Okej trodde folk fattade men ok.... ehmm undra varför vill jag köpa sexmöbler om jag ha lagt den i "sex och sånt"? Haha jaja, ja möbler har jag... vuxen mobbning är inget för mig i alla fall...
    Jaja, sexmöbler då. Vad fan är sexmöbler? Sexgunga eller vadå?

• MrC

Hur ser sexmöbler ut?
    Pics or it did not happen.

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Tom Araya
    Anonym (19åringen) skrev 2013-01-06 04:15:50 följande:
    Jodå, vi fattade men drev med dig för att du skulle fatta vad skrev för fel.
    Flera förslag här är rätt så seriöst menade eftersom de passar bra att ha sex på/i.
Svar på tråden Var kan man köpa....