13 månaders som krånglar på nätterna, tips?
Har en 13 månaders pojke som sover kasst på nätterna, alltid gjort. dock lite bättre sen vi bytte spjälsängen mot en växasäng.
Han sover max 1 timmer på dagen, så jag känner att dra ner mer där går inte. Han somnar runt 19,30-20, somnar i sin säng och sover kanske 3 tim i sträck där sen börjas det, sen så kan han hålla på varannan timmeroch vakna och skrika och bara klänga upp i famnen på oss. Har testat allt möjligt känns det som, låta honom sova inne hos oss när det är som oroliigast men då ska han ligga uppe på mig och bara bökar runder ändå och det går inte, ohållbart.
Han har förkylningsastma med så när den är som värst så sover han ännu sämre. Har testat att ha nattlampa men inte någon förbättring där heller.
Hjälp vad ska vi göra? tips ideér mottages tackasamt. BVC tycker inte det är något direkt och kan inte ge några tips.
Inskolning på förskola börjar i veckan, se om det kan ha någon skillnad, men i början tror jag inte det då det är mycket nytt och det i sin tur kan ge lite sömnproblem med kanske.