Bra sex (ställningar osv.) med kille med liten kuk
Ok. Först och främst vill jag inte ha några moralpredikningar eller inlägg att jag ska byta kk.
Är i ett fast förhållande sedan drygt 7 år tillbaka, har son och sambo. Jag och sambon har bra sex, han har över medel i kukstorlek. Jag älskar min sambo och tänker inte lämna honom.
Har för en tid sedan påbörjat ett kkförhållande med en bra killkompis som har en väldigt liten kuk, ca 10 cm lång och väldigt smal. Då detta är en bra kompis visste jag redan innan om att han har liten kuk och att han har dåligt självförtroende över det. Första gången var ett "misstag" i fyllan och jag trodde inte att det skulle vara bra, men det var det. Även kommande gånger har det varit fantastiskt, jag är själv förundrad över det.
Nu till min fråga. Hur kan jag göra det så skönt som möjligt för honom? Alltså, vilka ställningar är bäst för killens del? Hur suger jag av en liten kuk på bästa sätt?
Det är inte så att jag är oerfaren (är 27 år och haft ca 40 sexpartners), jag har alltid kniptränat och anser mig ha rätt så bra knipmuskler (min sambo får ont i kuken om jag kniper till max), jag gillar sex extremt mycket och har testat jättemånga olika ställnigar genom tiderna, jag är i bra fysisk kondition (166 cm lång/50 kg/magrutor). Jag vet bara inte riktigt hur jag ska hantera en såå liten kuk på bästa sätt. Som sagt, jag har det skönt, nu vill jag ha tips på hur jag gör det så skönt som möjligt för honom utan att behöva fråga honom det.