• Anonym (Behöver sextips)

Bra sex (ställningar osv.) med kille med liten kuk

Ok. Först och främst vill jag inte ha några moralpredikningar eller inlägg att jag ska byta kk.

Är i ett fast förhållande sedan drygt 7 år tillbaka, har son och sambo. Jag och sambon har bra sex, han har över medel i kukstorlek. Jag älskar min sambo och tänker inte lämna honom.

Har för en tid sedan påbörjat ett kkförhållande med en bra killkompis som har en väldigt liten kuk, ca 10 cm lång och väldigt smal. Då detta är en bra kompis visste jag redan innan om att han har liten kuk och att han har dåligt självförtroende över det. Första gången var ett "misstag" i fyllan och jag trodde inte att det skulle vara bra, men det var det. Även kommande gånger har det varit fantastiskt, jag är själv förundrad över det.

Nu till min fråga. Hur kan jag göra det så skönt som möjligt för honom? Alltså, vilka ställningar är bäst för killens del? Hur suger jag av en liten kuk på bästa sätt?

Det är inte så att jag är oerfaren (är 27 år och haft ca 40 sexpartners), jag har alltid kniptränat och anser mig ha rätt så bra knipmuskler (min sambo får ont i kuken om jag kniper till max), jag gillar sex extremt mycket och har testat jättemånga olika ställnigar genom tiderna, jag är i bra fysisk kondition (166 cm lång/50 kg/magrutor). Jag vet bara inte riktigt hur jag ska hantera en såå liten kuk på bästa sätt. Som sagt, jag har det skönt, nu vill jag ha tips på hur jag gör det så skönt som möjligt för honom utan att behöva fråga honom det.

• Svar på tråden Bra sex (ställningar osv.) med kille med liten kuk
  • Jodyanna

Varför ens skriva att du redan har förhållande och sånt?det hör ju inte ens till din fråga. Klart folk kommer tycka du är en idiot som är otrogen.

• Anonym

Ska du ha hjälp med redan fantastisk sex? Har du haft 40 sexpartners så borde väl du om någon ha koll på detta! TS! Berätta lite om dina tidigare sexpartners! Vad är det för kuktyper du stött på i ditt liv ir snarare fått instötta i ditt underliv?

• Anna Paulita

Detta känns mest som ett sett att skapa en tråd med många skribenter. Att skriva att du har barn och sambo är helt ointressant för själva tråden och frågan. Du hade lätt kunnat välja att bara skriva om din kk och hans kuk.

Vad genomskinligt...

• Anonym (Behöver sextips)

Ok, det var kanske onödigt av mig att skriva det. Tänkte att ni skulle ha lättare att ge relevanta tips ifall ni visste hela historien. Kan ni inte ge det pga av detta får jag väl starta en ny tråd ;)

Varför jag skrev att jag kniptränar och är relativt tajt var för att slippa få kommentarer som "knipträna, du är förmodligen slapp".

Jag har fantastiskt sex, och jag tvivlar inte på att det är dåligt för honom. Men jag vill att det ska vara fantastiskt för honom också. Jag vet att olika ställningar funkar olika beroende på kukstorleken, vissa ställningar har inte alls funkat med de killar som har enorm kuk. Och jag antar att vissa ställningar känns mindre för killen och än mindre för de killar som har liten. Och när det kommer till avsugningar (uppenbarligen får jag in hela hans kuk i munnen) så är det stor skillnad att suga av en stor kuk och en liten kuk.

Jag har erfarenhet av allt från mindre men grova (ca 13 cm lång) till enorma (30 cm), men inte av små OCH smala. Jag har testat på det mesta tidigare, förutom detta.

• NHult

För killens del spelar det ingen som helst roll vilken ställning,
    Han har det inte skönare för att kuken är stor eller liten.

För din del så får du väl hitta på någon ställning så han kommer djupt,
    bakifrån svanka ordentligt, ligg på rygg och dra upp benen ordentligt osv.
    När det gäller avsugning så är det väl bättre med en liten, då kan duju med lätthet ta hela i munnen.

Känns mer som det är du som är besviken på storleken än han.        

Bloggar lite här på FL <3
Svar på tråden Bra sex (ställningar osv.) med kille med liten kuk