Anonym skrev 2013-01-09 01:02:09 följande:
Han kunde kollat upp detta mer med den påstådda allergin, kollat upp om preventivmedlet verkligen skulle fortsätta funka en månad efter stopp. Är dagens ungdomar och vuxna med för den delen verkligen så korkade när det gäller preventivmedel? Och sen skriks det att man lurats osv!!
Ska han behöva ta på sig ansvaret att KOLLA UPP om hans flickvän ljuger? Om man har så dålig tillit till varandra kanske man inte ens ska ha ett förhållande. Förstår hennes situation också, då jag också blivit gravid av misstag och min dåvarande kille inte ville behålla, dock tog jag ansvaret som människa, att respektera även hans åsikt, så jag gjorde en abort mot min vilja. Man vill väl ändå sitt barns bästa. Visst, kanske jobbigt för henne men då ser man till att inte bli med barn om man inte kan respektera andra än ens egna åsikter och vilja. Att lura på en ung kille ett motvilligt faderskap är ju hur elakt som helst, kul för den här killen som får ge upp sin ungdom för att bli pappa mot sin vilja. Dessutom kanske hans framtid knasar, eftersom alla tjejer inte vill ingå ett förhållande med en kille som redan har barn. Tänk på fler än dig själv TS! På barnet, och på din kille. Förstå ångesten han ligger med på nätterna....