• Anonym

Min pojkvän snackar skit om mig på den här sidan

Min pojkvän visade mig en tråd han har skrivit där han skriver massa skit om mig och även massa andra gör det.
    Ska jag lämna honom??? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-08 13:49
    www.familjeliv.se/Forum-4-288/m68216615.html

• Svar på tråden Min pojkvän snackar skit om mig på den här sidan
  • sirisdotter
    Terese 047 skrev 2013-01-08 22:02:07 följande:
    Då borde ju alla med BL steriliseras och inte föröka sig.
    En väninnas dotter  som fått diagnosen efter flera självmordsförsök  insåg självmant att hon vore olämplig som förälder;  hon har vigt sitt liv åt hundar.   (och väninnan sörjar barnbarn hon aldrig kommer att få).
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-09 01:02:09 följande:
    Han kunde kollat upp detta mer med den påstådda allergin, kollat upp om preventivmedlet verkligen skulle fortsätta funka en månad efter stopp. Är dagens ungdomar och vuxna med för den delen verkligen så korkade när det gäller preventivmedel? Och sen skriks det att man lurats osv!!
    Man ska alltså kontrollera att andra tar sitt ansvar? Brukar du göra det?
    Jag tycker du lägger över allt ansvar på killen, har inte båda ansvar?
  • Fille88

Oh herregud är du seriös eller?? Hur kan du sitta  och undra vrf din pojkvän är arg på dig? Förstår du vad du har gjort ens? Troligtvis har du kanske förstört hans , eventuellt ditt liv också. Jag tänker inte skälla eller något, men jag hoppas verkligen att någon straffar dig hårt för detta. Du förtjänar det.

Och du anonym ovanför mig,, sluta vara så hård och taskig. Förstår att man blir arg men inte hjälpet det att skälla ännu mera?   

• anneliemagnusson
    Han kunde kollat upp detta mer med den påstådda allergin, kollat upp om preventivmedlet verkligen skulle fortsätta funka en månad efter stopp. Är dagens ungdomar och vuxna med för den delen verkligen så korkade när det gäller preventivmedel? Och sen skriks det att man lurats osv!!
    Ska han behöva ta på sig ansvaret att KOLLA UPP om hans flickvän ljuger? Om man har så dålig tillit till varandra kanske man inte ens ska ha ett förhållande. Förstår hennes situation också, då jag också blivit gravid av misstag och min dåvarande kille inte ville behålla, dock tog jag ansvaret som människa, att respektera även hans åsikt, så jag gjorde en abort mot min vilja. Man vill väl ändå sitt barns bästa. Visst, kanske jobbigt för henne men då ser man till att inte bli med barn om man inte kan respektera andra än ens egna åsikter och vilja. Att lura på en ung kille ett motvilligt faderskap är ju hur elakt som helst, kul för den här killen som får ge upp sin ungdom för att bli pappa mot sin vilja. Dessutom kanske hans framtid knasar, eftersom alla tjejer inte vill ingå ett förhållande med en kille som redan har barn. Tänk på fler än dig själv TS! På barnet, och på din kille. Förstå ångesten han ligger med på nätterna....
  • Anonym (Dum i huvudet?)
    Terese 047 skrev 2013-01-09 02:08:24 följande:

Jag anmäler dig så slipper TS. någon gräns får man dra

Men snälla gråt människa,,,, anmäl dig själv istället. Bara för att du är kvinna eller? Klart att man blir förbannad på hennes beteende, har varit med om sådant förut.

Börja inte böla bara för att sanningen kommer fram,   
  • Terese 047
    Anonym (Dum i huvudet?) skrev 2013-01-09 02:21:09 följande:

Men snälla gråt människa,,,, anmäl dig själv istället. Bara för att du är kvinna eller? Klart att man blir förbannad på hennes beteende, har varit med om sådant förut.

Börja inte böla bara för att sanningen kommer fram,   
    Man behöver inte komma med såna påhopp som folk i tråden gör! Då är man bara dum i huvudet och väldigt ovuxen
  • Anonym
    sirisdotter skrev 2013-01-09 01:24:24 följande:
    I  en annan tråd blev jag uppläxad -  förskollärare är visst inte vidareutbildade  barnskötare  -  de måste ha en "vanligare"   studentexamen som grund,  skrev någon.  Jag vet inte.

Man behöver vissa ämnen (sällan förr, aldrig nu, obligatoriska på yrkesprogram som bf) för att läsa vidare på högskola ja, det är väl ingen nyhet?
  • sirisdotter
    Anonym skrev 2013-01-09 02:51:34 följande:

Man behöver vissa ämnen (sällan förr, aldrig nu, obligatoriska på yrkesprogram som bf) för att läsa vidare på högskola ja, det är väl ingen nyhet?
    Visst  ja,  förskoleseminarium har flyttats till högskolorna efter att jag valde utbildning.   Levde tydligen kvar i det gamla när det gäller det.
  • Anonym (Oh no!!!!)
    Fast detta sa hon såklart inte då utan först  när hon var gravid. Killen trodde hon åt piller.
Svar på tråden Min pojkvän snackar skit om mig på den här sidan