Inlägg från: How about cupcakes |Visa alla inlägg
  • How about cupcakes

samduschning

Har bara läst TS. Förlåt för mitt försök till kapning.
    Konstigt att denna tråd låg som en av de mest diskuterade idag....
    Jag personligen har inget emot samduschning men diskuterade detta med min dotter idag. Min dotter har inte heller nåt emot samduschning i vanliga fall.
    En klasskompis till henne är lite "speciell" kan vi säga. Hon gillar nog inte gympan speciellt mycket utan konstrar om det mesta. "Glömmer" gympakläder allt som oftast, fast min dotter säger att hon har med dem till skolan men inte tar med dem till gympasalen, har ont på diverse ställen så hon slipper vara med mm. Senaste draget är att hon inte tycker om att duscha och visa sig naken med andra, som hon sagt till läraren. Det får man ju respektera och det har läraren med gjort.
    Grejen är att denna tös byter om snabbt som vinden och sen sätter sig på en bänk inne i duschrummet och glor på alla andra tjejer vilket gör att de känner sig obekväma. Är det ok?
    Barnen har försökt henne att gå ut när hon bytt om, lärarna likadant, men icke! 

(Ja, jag vet att denna tös säkert inte mår bra. Jag önskar inte några lektioner om diverse diagnoser eller teorier om hur hon har det hemma. Jag vet allt! Men man måste få lov att tycka att barn kan vara påfrestande att ha med att göra ändå.) 

Svar på tråden samduschning