Inlägg från: BängtRagnhild |Visa alla inlägg
  • BängtRagnhild

samduschning

Skulle aldrig få för mig att gå till ett ställe där jag behöver visa mig naken tillsammans med andra. Skulle jag mot förmodan behöva åka till ett badhus så kollar jag upp om det finns separata duschar annars får det vara. Jag har inga problem med att vara naken bland folk som jag själv väljer, men vägrar att buntas i hop med främlingar. Jag hoppas på att kunna ge mitt barn samma val.

Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
  • BängtRagnhild
    Tom Araya skrev 2013-01-09 15:13:03 följande:
    Fast att inte kunna delta i sådana aktiviteter tillsammans med andra är en begränsning om du ser till gemene man. Hur hade du gjort om du velat spela fotboll exempelvis?
    Duschat hemma. Funkade för mig i 10 år.
  • BängtRagnhild
    Tom Araya skrev 2013-01-09 15:19:50 följande:
    Bortamatch, träningsläger.....nä du, tror inte det funkar särskilt väl bara för att det funkar för dig.
    Träningslägren var 10 minuters gångväg från mitt hus. Funkade uppenbart.
    Varför skulle det inte funka med bortamatcher? Hoppa in i bilen och hem och duscha. Svårare än så är det inte.

När jag var på träningsläger med hästarna var det aldrig gemensamma duschar så det funkade perfekt. Jag har aldrig varit begränsad av att inte duscha tillsammans med andra. Vår skola hade dessutom draperier just för att vi elever ville det.
  • BängtRagnhild
    Elin 885 skrev 2013-01-09 15:24:08 följande:
    men så bra för dig då!! *suck*, hur vore det om du försökte se från en annan människas perspektiv?
    Öh, jag förespråkar ju att man inte ska behöva duscha tillsammans... Tom skriver att mitt liv måste blivit begränsat för att jag inte vill det och jag bemöter det. Nu får du nog läsa en gång till...
Svar på tråden samduschning