• swjwo

Magnetterapi - Magnetarmband

Jag har kronisk smärta i axlarna och skulderbladen som ibland går upp i nacken. Detta har jag även i vila.
    Testat mycket saker och går med daglig hemsk värk, vissa dagar och stunder så ont att jag bara vill gråta. Varit hos doktor flertalet gånger och äter nu Alvedon 665 mg 3 gånger om dagen men det hjälper inte fullt ut. Värmekudde har jag också.

Hittade en artikel på expressen om en man som också haft kronisk ryggvärk och som testat magnetterapi i form av ett armband. Klistrar in länken så kan ni läsa om armbandet. Är det något man vågar prova? Någon som har erfarenhet av detta? Tacksam för hjälp.. Kan man dessutom ha detta på sig fast man äter starka Alvedon?

http://ravaja.com/magnetterapi/magnetarmband/kvinna/magnetarmband-azer-germanium/

• Svar på tråden Magnetterapi - Magnetarmband
  • Philippa

Jag har provat - bara skit!

• Philippa

Det spelar ingen roll vilka mediciner du äter..... bara att testa.... kankse hjälper det dig?

• swjwo

Du märkte ingen skillnad eller? Låter ju lite misstänksamt, att ett armband skulle kunna ta bort smärtan..

• Fia 28

Jag har ett magnetarmband, hjälper inte ett dyft. Försök få tag på cervic vital istället, rena rama mirakeltabletterna mot min spända nacke.

• swjwo

Tyckte när jag läste artikeln att nu har jag mitt botemedel men det verkar bara vara massa bluff och båg nu när jag googlar vidare på det. Typiskt..

• öäå987

backtolifeshop.se/category.html/magnetskydd

Jag har sett något motsvarande men som man lägger över axlar/nacke, har sett dem i hälsokostaffären här var jag bor, men hittar det inte på nätet nu när jag googlar såhär snabbt.
    Att bara ha ett armband tror jag inte på. Det finns ju också magnethalsband. 

Svar på tråden Magnetterapi - Magnetarmband