• Anonym (livrädd)

Ögoninfektion, huvudvärk vid ena tinningen, muskelsvaghet och nu stickningar...

Det började för två veckor sen då jag fick tårkanalsinfektion på ena ögat. Hade samtidigt huvudvärk över ansiktet (bihålor) och fick antibiotika för detta. Infektionen gick över i ögat men efter detta drabbades jag av trötthet och svaghet (var så trött så det kändes som att jag drog benen eftre mig när jag gick). Hade fortfarande huvudvärken kvar men främst på ena sidan huvudet (samma sida tårkanalsinfektionen var på). Nu är tröttheten mycket bättre men jag har fortfarande ont i huvudet vid tinningen (ena sidan) och nu har det börja sticka i hela kroppen.

Är livrädd för att jag ska få någon sjukdom. Ska nu söka vård igen.

Men är det någon mer erfarenhet som vet vad detta kan vara? Började som en förkylning (?) men nu tror jag att jag har fått en sjukdom... ;-(

• Svar på tråden Ögoninfektion, huvudvärk vid ena tinningen, muskelsvaghet och nu stickningar...
  • Anonym (Kontakta)

Kontakta sjukvården ist.Om någon ahr symtom liknande dina..så betyder inte det att ni har samma sjukdom/diagnos

Svar på tråden Ögoninfektion, huvudvärk vid ena tinningen, muskelsvaghet och nu stickningar...