• Anonym

Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??

Föreställ er en riktigt snygg kvinna som passar i ALLA hårfärger som finns. Vilken skulle ni helst föredra att se henne i om ni måste välja en färg??

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??
  • irriducbili

Måste säga rödhårig, har dock aldrig haft sex med en rödhårig, tycker dock att det finns gott om rödhåriga som ser kåta ut, så det får bli till att prova Tungan ute

• Thaleya1

Jag trycker inte på att rösta eftersom jag inte är man, men min sambo gillar Mörkt brunt - Svart bäst. Han är inte så förtjust i blondiner och han tål inte rödhåriga, speciellt inte om det är naturligt rött.

Hans absoluta favoritfärg är Mörkbrun/svart/mörk röd/lila.  Förstår ni vilken färg jag menar?

• Anonym

Intensiv rött och svart leder, det var oväntat att så starka färger skulle göra det

• Ernst Hugo

En mörk brunett med bruna ögon gör mig ofta knäsvag

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anova

Kul att många skriver rött.. Jag är egentligen blond men färgade mitt hår mörkrött i september förra året. Herre jävlar vad jag har blivit uppvaktad sedan dess. Män från 20 till 80 har försökt ragga upp mig (Själv är jag 35), både på krogen och i vardagen på t.ex. bussen. 

Jag har hört att män föredrar blondiner, men jag tror att de föredrar rödhåriga istället.   

• Cailynn

Har själv väldigt intensivt rött hår, långt och sambon älskar det.

• Trust me

Guldblond

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Vågad

Tänder på och tycker om kvinnor med långt, väldigt mörkt rött hår.....mörk mahogney typ...eller plommonlila...

• Nice Girl Wrong Place

Om jag vore man skulle jag föredra brunetter, gärna riktigt mörkbrunt eller svart hår.
    Det var därför jag gick från min naturliga mellanblonda, till väldigt mörkbrun. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
Svar på tråden Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??