• Anonym

Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??

Föreställ er en riktigt snygg kvinna som passar i ALLA hårfärger som finns. Vilken skulle ni helst föredra att se henne i om ni måste välja en färg??

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??
  • Vågad
    Elle Se Sent skrev 2013-01-11 19:10:11 följande:
    Om jag vore man skulle jag föredra brunetter, gärna riktigt mörkbrunt eller svart hår. Det var därför jag gick från min naturliga mellanblonda, till väldigt mörkbrun. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.

Il fonctionne......
  • Nice Girl Wrong Place
    Vågad skrev 2013-01-11 19:59:04 följande:

Il fonctionne......
    Ja tack, visst gör det?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Vågad
    Elle Se Sent skrev 2013-01-11 20:01:38 följande:
    Ja tack, visst gör det?

absolut...Gärna väldigt mörkt, som du säger, åt det svarta hållet..
  • Anonym

Brunetter och rödhåriga fortsätter i toppen. Är det för att blondiner är så vanliga i det här landet?

• Vågad
    Anonym skrev 2013-01-11 20:24:20 följande:
    Brunetter och rödhåriga fortsätter i toppen. Är det för att blondiner är så vanliga i det här landet?

Älskade blondiner, men dessvärre har många...verkligen levt upp till namnet..... Vill definitivt inte generalisera å så på något sätt. Har många kvinnliga kompisar som är vackra smarta blondiner...
  • Anonym
    Vågad skrev 2013-01-11 20:36:04 följande:

Älskade blondiner, men dessvärre har många...verkligen levt upp till namnet..... Vill definitivt inte generalisera å så på något sätt. Har många kvinnliga kompisar som är vackra smarta blondiner...

Så killar gillar hårfärger utifrån hur de tror att kvinnorna är och inte från vad som är estetiskt tilltalande, eh?

• figurehead

Ingen säger det så bra som självaste Bruce Springsteen

Well, brunettes are fine, man
    Blondes are fun
    But, when it comes to getting the dirty job done,
    I'll take a red-headed woman, a red-headed woman.
    It takes a red-headed woman to get a dirty job done.

Well, listen up, stud,
    Your life's been wasted
    'til you've got' down on your knees and tasted
    A red-headed woman, a red-headed woman.

Tight skirt, strawberry hair
    Tell me what you've got, baby, waiting under there.
    Big green eyes that look like, son,
    They can see every cheap thing that you ever done.

Well, I don't know how many girls you dated, man
    You ain't lived 'til you've had your tires rotated
    By a red-headed woman, a red-headed woman.

• Ziraya

Ja, rött hår verkar vara populärt har jag märkt. Jag har nog sällan fått så mycket uppmärksamhet som när jag färgade håret rött. Av någon anledning är det dock främst killar i 17-18-årsåldern som är mest på Obestämd

• Palma

Eller så är det massa mörkhåriga/rödhåriga tjejer som röstar...?

• fyrabarnsmor4

Jag är mörkblond eller är det askblond?? ähh skitsamma men iaf har jag färget hår till mörk brunrött.. Hade hoppas på lite mer rött i men nää.. Nästa gång jag färgar ska jag ha lite mer rött i...

Min man tycker bäst om rött. Det hade jag då vi blev tillsammans sen slutade jag färga hår för håret blev lite som gummi...då bestämde jag mig att vara en blondin igen och låt håret vila lite och det blev många år! (sist var sommaren 2007)

Svar på tråden Killar, mest attraktiva hårfärgen på en tjej??