• MaryCaroline

Billig inredning online?

Har kikat både på Ellos och Jotex men inte hittat något speciellt. Har även tittat på inochfinn.se. Där hittade jag grejer jag hade velat ha, snygga och billiga, men frakten var alldeles för dyr, 249 spänn! Det betalar jag inte i frakt för smågrejer. Någon som vet var man kan hitta liknande grejer till liknande priser, men som inte tar ockerpris i frakt för smågrejer? Jag skulle gärna vilja ha typ vägglyktor och dekoration i form av statyetter såsom buddhor och Ganesha och liknande. Det måste tyvärr vara på nätet eftersom jag inte kommer iväg någonstans...

• Svar på tråden Billig inredning online?
  • MaryCaroline

Aha, ok :) Jag har googlat en del och hittar inget vettigt. Inte i den stilen jag vill ha. Och där det finns är det för dyrt eller så är det billigt men svindyr frakt. Jag vill gärna ha både modernt och orientaliskt. Typ svart och vitt och guld. Rena linjer. Buddhastatyer. Indiska gudastatyer. Och de ska ha hyfsade priser. Bra priser och bra fraktpriser. Bara In och finn jag hittat hittills, men de har som sagt ockerpris på frakten. Verkar inte finnas någonting utan att man måste åka iväg någonstans...

• MalinNFanny

Britta Svensson jag hoppas du skojar , eller så undrar jag vad Mary caroline menar med billigt? :)

Svar på tråden Billig inredning online?