• MissKaos

allvarligt talat asså!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Svar på tråden allvarligt talat asså!
  • Trailer trash TT

hello fucking shitty diary

I går var jag packad.På 3 timmar lyckades jag gå från noll alkohol till skitfull. Jag är rätt dryg att umgås med i nyktert tillstånd men när jag är packad är jag outhärderlig eller va fan det heter. Fick inte ens följa med på krogen för att jag var för packad.
    Somnade på golvet framför tv igår,sov nog före 22 .. I morse vaknade jag med baksmällan from hell och kom ihåg att jag hade lovat att träna idag. Hur dum är inte jag.
    Några huvudvärkstabletter,massa cola och vatten,drickyogurt och godis sen var jag redo för gymmet.Var rätt skönt när det var över-
    Maken har varit snäll och gjort revbensspjäll med nån kålsallad,vet inte vad det heter men gott är det.

OCH NEJ INGA BARN VAR HEMMA..Om nån läsewr detta och vill anmäla mig til soc eller cia.

Nu ska jag ta en lång dusch och sen faktiskt gå och sova..Hoppas jag får sova hela natten.

xoxo

Manyok
  • MissKaos

Hårt gympass. Nu känns det som om jag blir sjuk. Smittad. Igen.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Orcha

Läste tt:s fyllesvammel från igår, helv...vad jag skrattade!

Natti!

Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-03-17 22:00:16 följande:
    Läste tt:s fyllesvammel från igår, helv...vad jag skrattade!

Natti!
    Jag har inte vågat läsa alltSkäms
    Manyok
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-03-18 05:16:36 följande:
    Jag har inte vågat läsa alltSkäms

Inte sååå mycket tokigheter kan jag lugna dig med, däremot stavningen
    Finns dårar med utbildning här. Ryggen mot väggen rek.
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-03-18 05:21:44 följande:

Inte sååå mycket tokigheter kan jag lugna dig med, däremot stavningen
    Kan tänka mig att den suger. Min sms brukar vara oläsliga
    Manyok
  • Trailer trash TT

åh kära dagbok

Det är måndag och måndagar suger..Känns dom det kommer bli en lång dag. Kallt är det fortfarande också..Nu vill jag ha vår och värme,vill slippa jacka och alla andra varma kläder.
    Idag har vi möte direkt på morgonen,jag ska föröka komma i tid,brukar alltid misslyckas med det. Mötet börjar 8 och jag brukar komma springande med andan i halsen 8.10,
    Har packat överlevnadskitt,handsprit,kexchoklad,snus,cigaretter vid extrakriser..
    Om det tex blir övesvämning,terrorattack,zombiattacker eller övrigt så har jag cig med mig. You never know..

Ikväll har jag beställt kyckling i jordnötssås till middag och blir det inte det utan falukorv istället så emigrerar jag till ett land utan internet så ni vet..

Dags att väcka barn

xoxo

Manyok
  • MissKaos
    Trailer trash TT skrev 2013-03-17 10:10:11 följande:
    Det är ji skitbra men jag skulle få panik på ullared,skulle lägga mig på golvet i fosterställning.
    Gör det, och dö!
    Kärringarn aharde kört över dig med kundvagnen.
    Jag har ju fullt upp med att rädda ungen från att försvinna/bli överkörd/klämd.
    Däremellan hänger han över lådorna med prylar.
    Fast han ville inte ha kalsonger. Jag HAR kalsonger, hävdar han. Ja 15-10 par ja. Men han glömmer gå på toa och då kan det gå 5/dag. My fucking tvätt goodess. 
  • Gonee

Kära dagbok! Snart kommer jag dö av smärta! Men lätt värt de!
    Ha en bra Måndag! :)

Svar på tråden allvarligt talat asså!