• Anonym (kk)

KK-förhållande utan känslor, är det möjligt?

Jag har haft 2 kk-förhållanden för några år sedan. I det första blev killen förälskad i mig och jag fick backa och andra gången var det min tur att bli kär istället.

Nu har jag inlett ytterligare ett kk-förhållande (jag är över 30 år och "kk" känns fånigt men jag hittar inget bättre ord för det) och tanken har förstås slagit mig - vad kan komma att hända den här gången?

Ni där ute som haft kk:s, hur har det gått? Kan vi få fram någon form av lightstatistik kanske? Har du blivit förälskad, har den andre blivit det eller slutade ni rent av som ett par?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-11 21:56
    Tillägg:

Jag har hört att många aldrig kysser sin kk för att man inte vill ha den typen av känslor inblandade. Ni får gärna svara på om ni brukar kyssas också

(Jag har alltid gjort det så funderingen är om det kan spela in?)

• Svar på tråden KK-förhållande utan känslor, är det möjligt?
  • Whitetrash86

Har haft.. emm... 6-7 st KK, har inte varit kär i någon av dom och om någon varit kär i mig så har det inte märkts av.

• Anonym

Har inte haft det men det tror jag inte,  inte om man är normalbegåvad  och har sinne för hjärta .... varför ens vilja ha det frågar jag ..... Rynkar på näsan Rynkar på näsan

• Anonym (Polly)

nej, alla tre killar har blivit kära i mig. Obestämd

• Anonym (kk)
    Anonym (Polly) skrev 2013-01-11 21:57:18 följande:

Var det kyssar inblandade eller bara rent sex?
  • Anonym (Polly)
    Anonym (kk) skrev 2013-01-11 21:58:23 följande:

Var det kyssar inblandade eller bara rent sex?
    för mig ingår kyssar i allra högsta grad i förspelet vare sig det "bara" är sex.
  • tompatiger

Självklart är det möjligt!

Skippa KK och säg älskarinna/älskare/prassel istället.

Tyvärr upplever jag att motparten brukar bli förälskad, men det får att styra.
    Raka besked och tydlighet från början.

Angående kyssar...
    Trams... Klart kyssar fungerar, kysser alltid mitt prassel

• Adonis

Har aldrig funkat med kk för mig i längden. Antingen får den ene känslor och vill mer (oftast hon) men mer vanligt, jag tröttnar rätt fort på att ha sex med någon jag inte har känslor för och avslutar det hur eller hur.

• Anonym
    Anonym (Polly) skrev 2013-01-11 21:57:18 följande:

växte ditt självförtroende utav det ......bara undrade. Många kanske kör den tekniken Tungan ute för att växa själv .
  • Djurvän

Hur kan man ens få ut något av en såkallad KK? Sex med en person som man inte älskar tror jag inte funkar hälften så bra som det gör om man verkligen är kär.

• Anonym
    Djurvän skrev 2013-01-11 23:11:38 följande:
    Hur kan man ens få ut något av en såkallad KK? Sex med en person som man inte älskar tror jag inte funkar hälften så bra som det gör om man verkligen är kär.

Nej det gör det inte...men ibland vill man bara ha sex och närhet av en annan kropp.
  • Anonym

min tjej hade fem KK innan mig! hur hanterar man det? är jag nummer sex eller...

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-11 23:42:09 följande:
    min tjej hade fem KK innan mig! hur hanterar man det? är jag nummer sex eller...
    det jag menar är att jag har problem med det! jag är så orolig att hon inte älskar mig, utan att jag bara kommer bli en i raden 
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-11 23:42:09 följande:
    Ta kölapp och ställ dig på turordning , när du kommer sist så är hon så utsliten att det finns en lotteri chans att du skulle kanske kunna bli den där  speciella .....Obestämd hantera det hur du vill , hon är ju din tjej  har du inte bearbetat det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-11 23:48:02 följande:
    Ta kölapp och ställ dig på turordning , när du kommer sist så är hon så utsliten att det finns en lotteri chans att du skulle kanske kunna bli den där  speciella .....Obestämd hantera det hur du vill , hon är ju din tjej  har du inte bearbetat det.
    tack!
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-11 23:49:18 följande:
    tack!
    nej usch vad hemskt  , hon är väl din flickvän  då får du kanske bearbeta det som varit kan ju ändå inte göra det ogjort....
  • Anonym (kk)

Man kan ha underbart sex utan att vara kär i den man ligger med, tro mig

• Anonym

Jag har en kk som jag träffar ibland och har sex med. Vi är båda helt på det klara med att det bara är sex som gäller men jag har allt känslor för honom. Kysser varandra gör vi massor när vi ses, han hånglar som en gud Tungan ute
    Träffade en annan kille ett tag för sex men där var det inga kyssar alls, vilket inte funkade för mig blev så känslokallt så honom la jag ner. 

Svar på tråden KK-förhållande utan känslor, är det möjligt?