• HannaS86

Tjejer/Kvinnor! Vad smakar sperma? Vill ni undvika satsen?

Det varierar jättemycket. Från att det inte smakar någonting till salt eller sött eller beskt (usch!). Jag undviker inte satsen förutom om det skulle vara en som smakar väldigt illa (fast det är få som har såpass äcklig). Det är också olika hur det luktar och konsistens. Vissa luktar inget, vissa luktar väldigt starkt.

• HannaS86
    Abblex skrev 2013-01-13 12:57:22 följande:
    Aldrig att jag smakar något som kommer ifrån mig. har smakat tjejernas orgasm men inte sperma fan ehller!
    Du borde prova! Det är förvånansvärt många killar som aldrig smakat på sin sperma fastän jag trodde, när jag var ung och naiv, att det var självklart att man smakat på sig själv åtminstone en gång i livet. Vissa killar är helt nojjiga över sin egen sperma medan vissa bara är det över andras och vissa inte ens det ;) haha
  • HannaS86
    Abblex skrev 2013-01-12 11:57:11 följande:
    Har för mig att maten man äter innan påverkar väldigt mycket, är det någon myt eller?
    Jag tror att det har med mat att göra delvis. Något som är intressant också är att jag smakat sperma där det känns självklart att han måste vara rökare och alla de gångerna har killen visat sig vara det med.
Svar på tråden Tjejer/Kvinnor! Vad smakar sperma? Vill ni undvika satsen?