• Abblex

Tjejer/Kvinnor! Vad smakar sperma? Vill ni undvika satsen?

Vad smakar sperma egentligen? Vill ni undvika helst det eller?

• Svar på tråden Tjejer/Kvinnor! Vad smakar sperma? Vill ni undvika satsen?
  • Anonym

Smakar olika. Mitt ex sperma gick inte att ens få i närheten av munnen för den var skitäcklig, besk så det nästan brände i munnen. Min nuvarande killes smakar mest lite salt, hans är inte så himla slemmig heller utan mer rinnande så den kan jag lätt ta och svälja.

• Anonym

Smakar ingenting men däremot luktar klor/klorin.

• Anonym (haha)
    Anonym skrev 2013-01-13 00:21:54 följande:
    Smakar ingenting men däremot luktar klor/klorin.

Då måste ni ha klor i ert vatten???
  • Anonym (haha)
    Abblex skrev 2013-01-12 12:26:32 följande:
    Yes jag är man. Nej tack, kommer aldrig hända någonsin. Inte ens i dina drömmar.

Men fegis....=) Man ska tvinga mannen till oralsex efter att han kommit i en...=)
  • Abblex
    Anonym (haha) skrev 2013-01-13 12:22:59 följande:

Men fegis....=) Man ska tvinga mannen till oralsex efter att han kommit i en...=)
    euu aldrig haha
  • Anonym (haha)
    Abblex skrev 2013-01-13 12:49:17 följande:
    euu aldrig haha

Varför då? Tycker DU det är äckligt med spermier?
  • Abblex
    Anonym (haha) skrev 2013-01-13 12:55:32 följande:

Varför då? Tycker DU det är äckligt med spermier?
    Aldrig att jag smakar något som kommer ifrån mig. har smakat tjejernas orgasm men inte sperma fan ehller!
  • Anonym

Kysser du tjejen efter hon sugit (utan att ta satsen i munnen då)? Vill du att din tjej ska ta sperman i munnen? För i såna fall får du ju prova själv också, man kan ju inte säga åt nån annan att prova och sen inte våga själv ;)

• Abblex
    Anonym skrev 2013-01-13 13:01:46 följande:
    Kysser du tjejen efter hon sugit (utan att ta satsen i munnen då)? Vill du att din tjej ska ta sperman i munnen? För i såna fall får du ju prova själv också, man kan ju inte säga åt nån annan att prova och sen inte våga själv ;)
    Ja, jag har kysst tjejen efter att hon har tagit satsen. Och tror nog att jag har fått satsen lite..
  • Anonym (smulan)

Jag gillar att svälja. Smakar Mest beskt. Men kan smaka olika, vissa män har dålig! Säger även väninnor.

Svar på tråden Tjejer/Kvinnor! Vad smakar sperma? Vill ni undvika satsen?