ModestyB skrev 2013-01-13 08:54:16 följande:
Bli medlem på plastikoperationsforum, där finns otroligt mycket bra info, massa samlad kunskap och erfarenheter och inte minst bilder, så du kan hitta före- och efter på någon med liknande utgångspunkt.
Har du redan 320 så tror jag att du kommer tycka det är pengarna i sjön om du bara lägger in 160 till.
Skulle jag lägga in mer så skulle jag minst dra till med 250-300 i ökning.
Har du häng nu efter barnen så skulle jag öka profilen, har du medium eller high idag? En Ultra high profile rekommenderas bara om du vill ha en silikon-look, men det kan fixa lindrigt häng utan lyft. Har du framför eller bakom muskel?
För övrigt. Jag är stor, bred, är 172 cm lång och väger 85. Jag hade A/B-kupa. Jag la in 550 cc och jag har nu en E-kupa, men visuellt så ser det inte alls stort ut, mer som en c-d utan silikon. Jag opererades efter en GBP, då viktminskningen "stal" mina bröst.
Är medlem där men blev inte klokare tyvärr..
Dom hänger inte alls nu, men dom har blivit mjukare och mindre.
Har bakom muskeln nu, men vilken profil har vet jag inte. Antar medium.. :)
Men 600 cc lät jättemycket! Är ju rätt liten/nätt i kroppen och läkaren sa först 450 men då sa jag att jag ville ha mer och då sa han 480.. Åh, det är så svårt. Vill inte vakna upp och tycka att dom är för små heller!
Vill ju ha så att det syns märkbar skillnad. Utan att bli dumförklarad, men typ som en utviksbrud, den storleken. Tusen tusen tack för ditt svar!! :)