• jossan57

Proffsig spådam/ sierska

Hej! Har en del problem att få vägledning i provat några spådamer men inget har i stort sett stämt. Besviken =(
     Kan någon ge tips på spådam/sierska som ni tycker har prickat rätt i det mesta ni frågat om. Som är seriös och man ser att det som sägs stämmer. Jag tror på att det finns duktiga spådamer men har nog inte hittat rätt ännu. Förtroendet kommer ju när man ser att det dom säger är sant. Sen förstår ju jag om dom inte kan ha rätt i allt men tråkigt när man träffar någon som bara säger en massa osså stämmer inget. Skriv gärna om ni kan rekommendera någon.

Snälla! Inga kommentarer om att alla spådamer är bluff för det är inte det jag frågar efter. Tacksam för svar! Kram till er!   

• Svar på tråden Proffsig spådam/ sierska
  • tettis84

Hejsan..

Vart bor du?? Om du bor i Skåne kan jag rekommendera en kvinna som jag gått till...
    Jag kan skicka ett privat meddelande till dig om du är intresserad..

// Tess

• Lina
    tettis84 skrev 2013-01-13 14:00:15 följande:
    Hejsan..

Vart bor du?? Om du bor i Skåne kan jag rekommendera en kvinna som jag gått till...
    Jag kan skicka ett privat meddelande till dig om du är intresserad..

// Tess
    Hej Tess,
    jag skulle bli glad om jag också kunde få rekommendation till denna kvinna i Skåne. Går det bra?

/Lina 
  • jossan57

Hej Lina! När jag blir kontaktad om spådamen som jag skulle få via medellande så kan jag kontakta dig! kram

• jossan57

Hej! Han har bott i malmö men bor kanske i helsingborg nu. Det är tyvärr lång väntetid och har är rätt dyr =( men tack för tipset! =)

• R Franklin
    Ängla09 skrev 2013-01-17 11:19:32 följande:
    Bor inte Benny Rosenqvist i Helsingborg (om du kan tänka dig en man)?
    Tycker man att någon med den här talangen är värd pengarna verkligen?

• Sofiaaaaa

Hej,

skulle jag också kunna få numret på den spådamen ni pratade om i Skåne?

Sofia

• Abbe 92

Hej , skulle uppskatta om jag också fick numret till den här spå danen i Skåne .

• Julia08

Jag är oxå nyfiken och skulle gärna vilja veta vem spådamen i skåne är

• ciaobella

Hej :) jag bor också i Helsingborg och är också intresserad av att denna spåkvinnas nummer, någon som hade kunnat ge mig det? Hade varit väldigt tacksam! :)

• Onyxens

Jag har använt mig av den här sidan några gånger och det har varit över förväntan varje gång. Man får ett dokument skickat till sig, beroende på vad man väljer för läsning. www.tarotdimensions.com

Det är alltså tarotläsningar. Sidan är på engelska, men senaste gången så bad jag att få rapporten på svenska - funkade bra! 

Jag föredrar själv att få svar genom såna här tekniker, för det känns liksom mer "riktigt", en vetenskap som används istället för någon som kallar sig medial. Har blivit bränd några gånger av så kallade mediala personer, fått fel information eller rent av blivit skrämd av dem.  Det är många som säger att dem kan se, men många ser bara pengar! 

• Tellus6

Hej skulle gärna vilja få något telefonnr till någon spådam som är bra.Har varit hos en men har tyvärr blivit av med telefonnr och hon bodde i malmö och hon var från polen och hon sålde naturläkemedel hoppas på svar.....

• Simon 681

Antagligen vill du ha hjälp med för specifika saker och kanske inte ger så mycket feedback, vilket gör det svårare att gissa, vilket är allt de gör.

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
Svar på tråden Proffsig spådam/ sierska