Anonym (vill testa) skrev 2013-01-16 21:24:31 följande:

Jag kanske bara är ivrig, och ovan, jag är ny här. Tack för att du svarar. Jag hade faktiskt inte tänkt på att både olivolja och mandelolja skulle kunna fungera bra, var mest inne på särskilda massageoljor. Det där nuru gel, eller nurugel, låter också lite spännande.
Lite ivrig?

Det är okej. Jag har sett videos med nurugel, ser inte dumt ut alls.
Massage-oljor är med flit
inte så glidiga, för man ska inte halka omkring när man masserar, det ska vara lite motstånd. Och de är dyra.
Om ni nu inte redan gjort det, är det ju lätt att göra ett litet test för att se vad man gillar det här med olja. Det borde alla prova. Ta ett badlakan under bara, ta lite olja i händerna och smek honom hård. Och se om han gillar det (asgarv, "om"?).
Och killen kan ju smörja in hennes bröst med olja, och så hennes sköte. Och om hon nu inte skulle gilla det (varför vet jag inte), så kan jag nog närapå garantera att han kommer gilla det i alla fall. Det är nåt oerhört speciellt med den oljiga känslan.
Jag har en blogg där jag beskrivit en hel del av vårt sex, och jag har vid andra tillfällen när det pratats om olje-sex här på FL, blivit förvånad över att jag inte skrivit något inlägg om det. Men jag har i alla fall skrivit lite om det, den översta länken i denna sökning. De flesta andra träffarna handlar inte om rent glida-omkring-på-lacklakan-sex, men nämner i alla fall olja på ett eller annat sätt.
hasseochanna.wordpress.com/
/Hasse