• Pluttesnuttan

Vad gör jag för fel med everclean????

Jag har köpt everclean kattsand. Har två katter. Förstagången fyllde jag lådan med nästan nio kg. Det var för Tre dagar sedan. I dag fick jag fylla på resten. Alltså Känns det som sanden kommer vara slut om En vecka. Klumparna blir stora och mycket Rensas bort varje dag. Köpte ändå multiple cat. Vad göra?

• Svar på tråden Vad gör jag för fel med everclean????
  • viochdu

Jag har med everclean. Men för oss går det inte åt alls så mkt. Visst klumparna blir stora men nja inte så att jag måste fylla på så ofta.

Vi fyllde på med 7 kilo vardera i våra lådor (en katt) två lådor. Så det kanske är därför det inte går åt så mt då vi har två lådor.

- Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • Zayco

Dem tar slut skitfort. Jag kör med kristallsand, mycket fräschare och bättre.

• Sisisisi

Vi har oxå multiple cat, en förpackning håller typ en månad kanske, känns inte som att jag köper ny särskilt ofta iaf. Vet inte hur mycket jag har i från början men minst 10 cm. fyller sen på först när det behövs...

• Birmafröken

Hur ofta och mycket kissar dina katter? Om det är väldigt många och stora kissklumpar kan det bero på att någon av katterna p.g.a. sjukdom dricker och kissar onormalt mycket.

• Majsan70

Vi använder inte Ever Clean och en av anledningarna är att vi upplever det odrygt. Vi köper annan sand i 14 kilos påsar. Går åt kanske 2-3 såna påsar per månad för våra 6 katter. Kommer dock inte på namnet just nu..Men bra mycket mer prisvärt än Ever Clean som alla höjer till skyarna.

• Jordgubbsglass

Pluttesnuttan: Jag har en perserhane, som endast äter blötmat. Han kissar ganska mycket, och det går väl åt 1 stor låda Everclean i månaden typ. Det behöver verkligen inte bero på sjukdom eller så.

• Fidelis ad urnam

Vi har fyra katter och det går år ca två 10 kilos frp per månad. De har en kattlåda som de delar på, som rensas flera gånger per dag. 

Svar på tråden Vad gör jag för fel med everclean????