• Anonym (TS)

The L Word

Jag har börjat kolla på tv serien The L Word och är helt fast. Så sjukt bra den är. Och väldigt många sexiga kvinnor med i serien.

Jag Vill veta vem som  ni tycker är sexigast av dem, och vet ni om de är lesbiska i verkligheten?

PS, jag ska precis börja med season 3 och skulle uppskatta om ni inte avslöjar för mycket :)

• Svar på tråden The L Word
  • Anonym (TS)

Okej nu har jag inte sett vissa av karaktärerna än men jag tycker att Bette är sexig. Även hon som Jenny träffa forst (namn?), tjejen som ägde the planet.

Shane tyckte jag inte va snygg till en början men börjar tycka det mer och mer :)

• Anonym (TS)
    Anonym (Jen) skrev 2013-01-17 15:19:35 följande:
    Jag är så sjukt svag för Shane, älskar hennes utstrålning och intensiva blick. Men jag tycker inte om att hon är en sån player. 
    Dana och Alice har också nåt speciellt.

L-Word är en underbar serie. Har kollat igenom första säsongen nu, längtar efter att se fortsättningen. 
    Jag är inne på tredje nu :) Så kul att hitta en sån här bra serie :) Har mycket bra framför oss tror jag :)) Ska inte avslöja något :))

• Anonym (TS)
    Anonym (Lis) skrev 2013-01-22 18:32:32 följande:
    Är man binyfiken när man kollar in first time lesbian-filmer på nätet?
    jag är nog lite nyfiken men är inte lesbisk.

Har en man som gör mig sjukt lycklig och kåt :P
  • Anonym (TS)

Jag är inne i season 5 nu och jag är så sjukt trött och irriterad på jenny.. fy vad hon är barnslig och irriterande. håller någon med??

• Anonym (TS)
    Anonym (Jen) skrev 2013-01-24 08:20:29 följande:
    Jag tycker hon är barnslig och irriterande redan i första säsongen. Har inte hunnit se några fler säsonger än.
    Det blir mycket värre ... :/
  • Anonym (TS)
    Sensitive skrev 2013-01-27 16:06:58 följande:
    vart hittar du den serien?
    Jag har bara hittat några sidor men det är inte svensk text... :/  
    Jag kollar utan text.

• Anonym (TS)

Nu har jag sett alla avsnitt.

Något besviken över sista avsnittet...

• Anonym (TS)
    Anonym (rocker) skrev 2013-02-09 19:01:46 följande:
    Shane fastnade första klippet jag såg! Har även den stora lyckan att ha en flickvän som är något av en kopia av Shane! Det är något med blicken och stilen! Lööve it!!!! :)
    Jag vet en tjej som är väldigt lik Shane.. Kanske är din flickvän :P
  • Anonym (TS)
    AgnesLucia skrev 2013-02-09 21:53:58 följande:
    Kollar på serien nu för andra gånger. Ser den med andra ögon nu än när den gick på TV. Bettes och Tinas relation som jag upplevde som så "vuxen" förra svängen känns nu bara djupt dysfunktionell...

Jag får nog säga att Robin är min favorit hittills (som Jenny är ihop med ett tag), annars Tina. Shane gillar jag men tycker bara att hon är riktigt snygg när hon har längre år.  
    Helena är sexig tycker jag :)
  • Anonym (TS)
    Anonym (rocker) skrev 2013-02-10 09:33:54 följande:

Mycke möjligt! Hehe hon e min iallafall!
    hehe :) Vad härligt för dig :) Kramar

Börjar på H? :P hehe blev nyfiken!
  • Anonym (TS)
    Anonym (rocker) skrev 2013-02-10 16:19:52 följande:

Nää börjar på M!
    vart i sve finns din lookalike??
    Norrköping

Din`?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Mums..) skrev 2013-02-10 20:20:52 följande:
    Finns det en tjej kopia av shane i norrköping? Varför har jag aldrig sett denna!=/ Haha
    Hehe

Vet inte om hon är kvar i Norrköping dock!

Bor du där eller?

Jag träffa henne när ja va vid Campus Norrköping
  • Anonym (TS)
    Anonym (Mums..) skrev 2013-02-10 20:25:46 följande:
    Ja, just nu bor jag i Norrköping iaf. Ett år till kanske. Är inte här ifrån. Jag har precis börjar se serien. Är på säsong ett fotfarande =)
    Jag började kolla för ett litet tag sedan.
    Har redan kollat på ALLA avsnitt :P Det är lite beroendeframkallande :)

Är Shane din favorit?
Svar på tråden The L Word